הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

שוקולד ממותג לעסקים – מאיפה קונים?

מנוי לשירותי Maker הוא לא רק מתנה נהדרת עבורך או עבור אדם אהוב – זוהי גם דרך להצביע לשוקולדים טובים יותר עבור הדולר שלך. להלן שמונה מנויים בולטים שיש לקחת בחשבון כאשר נותנים אותם לחנות שוקולד או ישירות ליצרן. לונוהנה משתמשת בפולי קקאו הוואי משלה כדי להכין את חטיפי השוקולד הבלעדיים שלהם, שם נבחרים שעועית מרחבי העולם.

חטיפי השוקולד הבלעדיים שלו כוללים גם חלב מלא וגם שוקולד מריר

מדי פעם עם מרכיבים מהוואי. המבחר האיכותי שלנו של כמהין ושוקולד בטעמים מיוצר עם החומרים המשובחים ביותר ליצירת הטעמים המושלמים. הראה את הערכתך וברך את קולקציית היוקרה של לינדט. השוקולד שלנו מיוצר בעבודת יד על ידי Li Lac Chocolate, מפעל שוקולד מוסמך כשר בניו יורק-ברוקלין, המספק תוך 24 שעות.
למידע מורחב בתחום של שוקולד ממותג לעסקים – מאיפה קונים? ושוקולד בצורות נא לבדוק כאן: sweetlogo.co.il

התאימו אישית שוקולדים ומתוקים לקידום מכירות עם שם המותג שלכם בצורה פשוטה וייחודית

ניתן לחרוט את לוגו החברה או את שם המותג שלך על חתיכת שוקולד או על כרטיס הודעה מיוחד. אנו מבצעים את כל ההזמנה ביעילות ובהתחייבות ומספקים חבילות שוקולד לכל עיר בארה"ב.

הקמנו גם אזור מסחר אלקטרוני עבור המוצרים הארגוניים שלך שיעזור לעובדים שלך לפרסם מתנות עסקיות ופריטים אחרים

עלות השירות היא סמלית, אך הגמישות, החלופה המותגית וקלות השימוש הופכים אותה לכלי שיווקי יוצא דופן עבור החברה. שוקולד מלאכה מתמקד בשוק שירותי המנויים בקנדה ומכוון לכיוון הנכון.
לעוד מידע בתחום של שוקולד ממותג לעסקים – מאיפה קונים? ושוקולד ממותג לעסקים מומלץ להעיף מבט ב- sweetlogo.co.il

כאחת מהקמעונאיות הבודדות באירופה שמציעות משלוחים

שוקולטל משפץ על בסיס הבית בהולנד עם מבחר גדול של חטיפי שוקולד אומנותיים ששווים את הסיכון. ניתן לפצח או לנפץ את הציפוי העבה של השוקולד, ולמוסס את מילוי הגנאש. יש לה 3-6-12 חודשים של חטיפי שוקולד שנבחרו ביד, והמחירים לא ידועים.

הכמהין הטובות ביותר בעלות מראה חיצוני מבריק המצופה באבקת קקאו

ללא פגמים ופרחים לבנים, סימן לכך שהשוקולד לא טופל כראוי בייצור או באחסון. בון בון בון, מפיק חתיך וחצוף מדטרויט, מכות. הכמהין היא יצירת מופת של שתי ביס המועברת בקערת שוקולד מלבנית דקה.