הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

עורך דין מסחרי

אם תוכנית הצעה מנוסחת בצורה גרועה מפורטת בתוכנית הצעה בכתב, היזם, נותן החסות או המנהל עשויים להיות אחראים למיליוני דולרים בתביעות קונה.

עורכי דין עסקיים

הנקראים גם עורכי דין פנימיים, מוזמנים על ידי חברות לייצג את ענייניהם המשפטיים. הם עוסקים בהיבטים רבים ושונים של עסקאות עסקיות כגון הסכמי לקוחות, חוזים וחוזי מכר. חוזים בעייתיים – עורך דין מחליט על חוזים בעייתיים, סוגיות משפטיות ועסקיות ומייעץ ללקוחות.

הם עובדים עם עורכי דין אחרים וסוכנויות לקוחות בכדי לנהל משא ומתן על עסקאות

אחרים נשכרים על ידי סוכנויות ממשלתיות או תאגידים בינלאומיים כדי לפקח על עסקאות בינלאומיות כגון הסכמי סחר והעסקה. עורכי דין מסחריים מבצעים משימות רבות, החל מהכנת דוחות שנתיים ועד הכנת מסמכים משפטיים עבור לקוחותיהם.

משפט מסחרי הוא תחום פעילות רחב ומהווה מוקד לרוב משרדי עורכי הדין העירוניים. חשוב להבין את החלקים השונים של המשפט המסחרי וכיצד להחיל הכשרה וחוזים. לרוב עורכי הדין העובדים בעסק (משפט מסחרי) יש ניסיון גם בתחומים אחרים.

משפט מסחרי מכסה את הבעיות המשפטיות המתעוררות בהתנהלות חברות ועסקאות מסחריות

בין לקוחות הפונים למשרדי עורכי דין נכללים תאגידים גדולים, ממשלות, בנקים, חברות ביטוח ועוד. תפקידו של עורך דין תאגידי להבטיח את חוקיותן של עסקאות מסחריות ולייעץ לחברות בדבר זכויותיהן וחובותיהן המשפטיות, לרבות התחייבויותיהם וחובותיהם של נושאי משרה. עורכי דין מסחריים מתמודדים לרוב עם תיקים עסקיים והתדיינות משפטית, הצורה האופיינית לתביעות חוזיות.

זהו תחום חוק שמשגשג כי יש לו קשר חזק עם הכלכלה ומשפיע על החברה כולה. עורכי דין משני צידי עסקה מסחרית הם פחות יריבים ויותר מתווכים. ניתן לפצות על ייעוץ משפטי הניתן בקשר לניהול חברה על ידי הקמת חברה או על ידי פירוק חברה.

משפט מסחרי חשוב מכיוון שהוא משפיע על האופן בו חברות מנהלות את עצמן

אשר בתורו תורם לצמיחת החברה כולה. המשפט המסחרי קובע כללים לחברות וארגונים להבטחת התנהלות משפטית ולמניעת פעילות מרמה. זוהי מערכת חקיקה אשר, בניגוד למשפט הפרטי, חלה על כל היחסים המשפטיים הנובעים ממעשים, מסמכים ועסקאות, ונחשבת לחוק המכשירים המסחריים והיחסים המשפטיים בין הסוחרים המעורבים.

עורכי דין עסקיים ומסחריים מסייעים לחברות בעסקאות שונות הנובעות מפעילות עסקית

הם מבינים את ההבדלים הזעירים בין ישויות משפטיות וכיצד להשתמש בהם למטרות שונות. כמה עורכי דין עסקיים ידועים גם כעורכי דין מקרקעין, מה שאומר שיש להם לפחות לקוח אחד שיעסוק בסוגיות המשפטיות של הארגון בו הם עובדים. עורכי הדין הארגוניים שלנו בניו יורק יכולים לשמש כיועץ כללי בשירות מלא לחברות במצבים בהם חברה לא צריכה לתקצב יועץ משפטי במשרה מלאה לעובדיה.

על ידי שמירת עורכי הדין שלנו לעסקים קטנים

הצוות שלנו מציע אסטרטגיות צופה פני עתיד וחסכוניות כדי להגן על העסק שלך מראשיתו ועד לתכנון יציאה. מטרתנו היא לעזור ללקוחותינו לפתח אסטרטגיה עסקית ארוכת טווח ולייעץ להם בפיתוח, ניהול ותפעול הצמיחה העסקית שלהם. אנו מסתמכים על ניסיוננו רב השנים כעורכי דין ניו יורקיים עסקיים ומסחריים עם ניסיון יזמי משלנו כדי לעזור ללקוחותינו לנווט בדרך העסקית שבחרתם, למזער סיכונים משפטיים ולתכנן את העתיד.
לעוד פרטים נוספים אודות עורך דין מסחרי ניתן לגלוש לאתר guardianangel.co.il

הצוות שלנו יכול לעזור לכם לטפל במגוון רחב של נושאים

החל בנושאי חברות ונדל"ן ועד העסקה, קניין רוחני, חוזים והתדיינות משפטית. אנו מארגנים ומקים עסקים חדשים לבעלי עסקים עתידיים על ידי מתן מבנה משפטי מתאים (LLC, C Corporation, S Corporation או Partnership), כולל הכנת מסמכי ניהול פנימיים כגון הסכמי בעלי מניות, הסכמי שותפות, הסכמי תפעול והחוקים המסדירים את העסק השוטף של החברה.

משרד עורכי הדין המסחרי שלנו בניו יורק מסייע ללקוחות במגוון עניינים עסקיים המשפיעים על כל ההיבטים של ניהול עסק או הקמת עסק

יש לנו ניסיון בעריכה, משא ומתן ובדיקת חוזים עבור מגוון רחב של תעשיות. בהיותנו מודעים לכך שכל עסקה עסקית משלה, ספציפית לכל לקוח וחזונה משלה, איננו מאמינים בגישה של צלחת הכדורים לעריכת, סקירה ומשא ומתן על חוזים.

הפרופיל וטופסי הקשר קלים לשימוש

מה שמקל על הקשר עם עורכי דין בניו יורק ובניו יורק הפונים לייעוץ משפטי. במידת האפשר, הפרופילים שלנו מכילים קישורים לביוגרפיות אישיות של עורכי הדין הארגוניים שלנו, אתרי תאגידים ומידע רלוונטי אחר שיש לקחת בחשבון.

ג'יימס הסוי

עורך הדין העסקי והתאגידי שלנו, מייעץ ותומך בחברות, ארגונים, יזמים ואנשי סטארט-אפ בניו יורק. הוא מייעץ במגוון רחב של סוגיות משפטיות, כולל דיני חברות, דיני חוזים, רישומי זכויות יוצרים וסימני מסחר, ממשל תאגידי, עסקאות חוצות גבולות, פעולות, מיזוגים ורכישות ועסקאות עם ממשלות זרות. על סמך ניסיונו הרב בעניינים פוליטיים בינלאומיים ושיתוף הפעולה שלו עם ראשי מדינות ונכבדים בדרגה הדיפלומטית הגבוהה ביותר, ניתן לסמוך על ג'יימס שיעסוק בעניינים משפטיים במיומנות פוליטית ובדיסקרטיות בדיפלומטיה.

דיני חברות

חברות ומסחר ושירותים משפטיים ניתנים בפיקוח ישיר על ידי ג'יימס הסוי, עורך הדין התאגידי והמסחרי שלנו, כך שתוכלו להיות אמונים על המחויבות שלנו לסטנדרטים הגבוהים ביותר של יושרה, יכולת ויעילות בחברות. . במחלקת המשפטים בעיר ניו יורק יש יותר מ -1,000 עורכי דין ו -890 אנשי מקצוע תומכים הפועלים ללא לאות בכדי להבטיח צדק ולספק ייצוג משפטי איכותי בעיר. עורכי דין ייעודיים בעיר ניו יורק הם בעלי ניסיון רב בהיבטים רבים של המשפט המסחרי. משא ומתן, התדיינות משפטית, יישוב סכסוכים קריטיים עסקיים, אסטרטגיות ארגון מחדש, ענייני פשיטת רגל ועסקאות מורכבות הם שטח מוכר לעורכי דין ייעודיים בעירייה. עם ניסיון של שנים ביישוב סכסוכים ללקוחות בניו יורק ובשאר המדינה, משרדי עורכי דין כמו קאופמן, גילדין רובינס זכו למוניטין בזכות יכולתם לפתור בעיות מורכבות.

משרד עורכי הדין ניו יורק Nadel & Ciarlo מוכן לספק ייצוג תובעני ותוקפני כאשר התדיינות משפטית

היא האפשרות הטובה ביותר או היחידה. חברת הליטיגציה בבוטיק שלנו משרתת בעלי עסקים, בעלי מניות, חברי LLC ושותפים, כמו גם היבטים רפואיים ואחרים מקצועיים בסכסוכים עסקיים. אנו יכולים להתערב בכל עת בכדי לספק לך את הסיוע המשפטי הדרוש. בשל חשיבות החוזים, חובה שתבטל את הרישום לכל אנשי הקשר לפני הכניסה לעסק, וכי עורך דין חוזי יאמת את כל המגעים על מנת להקטין את האפשרות שתפר את התנאים ותבע תביעות בגין הפרת חוזה.