הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

חופשה באמפאווה תאילנד
מאמרים

המלצות לחופשה באמפאווה תאילנד

טיול לאמפוואה תאילנד עם הילדים

אמפאווה, Amphawa, המכונה "ונציה של המזרח", הוא כפר מקסים על שפת הנהר הממוקם בתאילנד; והוא מכונה לעתים קרובות "כפר דייגים צבעוני". היעד היפה הזה הוא ביתם של כמה מהמקדשים, התעלות והמבנים ההיסטוריים היפים ביותר. המבקרים יכולים ליהנות מסיורים בעיירה הקטנה הזו באמצעות שיט קיאקים או סיורי סירה דרך התעלות. . אמפאווה הוא ביתו של Wat Phra Si Sanphet המפורסם, מקדש בודהיסטי הידוע בארכיטקטורה היפה שלו ובציורי הקיר שלו. במקדש זה נמצאות שתי תמונות בודהה חשובות, הפרה וג'ירונאמוני והפרה מאהמסוואנגבהיראג'רוטהאניאראג'ה; האחרון שבהם נבנה במקור על ידי המלך ראמה הראשון.

אם אתם מחפשים רעיונות בשביל טיול באמפאווה עם ילדים – גם זה אפשרי.

סיור בשוק הבוקר בשוק אמפאווה

הצטרפו אלינו לסיור שוק בוקר כדי לראות את המסורות והתרבות של אמפאווה בדרום תאילנד. נספק שייט פרטי בסירה מחוף צ'ה-אם, נראה את דוכני הקינוחים התאילנדים המפורסמים, נבקר במקדש ובגן מקומיים ונהנה מהאוכל הטעים בתחנה האחרונה שלנו. של היום. Wat Khao Thong: נראה את המקדש הבודהיסטי של עיירה זו באמפוואה, נלמד על אמונותיהם ונחווה מדיטציה הליכה בגנים היפים שלהם. שוק הלילה של אמפאווה: לאחר שנתנסה בארוחה תאילנדית מסורתית בטעמים מקומיים, נדפד בכל דוכני הקינוחים התאילנדיים עבור מנות שהכי טוב לשלב עם תה מתוק ואורז דביק.

דברים לראות באמפאווה

תאילנד היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. זה לא רק בגלל החופים ואתרי הנופש שלו, אלא גם בגלל ההיסטוריה והתרבות העשירה שלו. לתאילנד יש הרבה מה להציע הן לתיירים והן למקומיים. אנו ממליצים לנסות את המקומות הבאים:

  • וואט ארון
  • הארמון המלכותי
  • הארמון הגדול
  • וואט פו
  • מקדש בודהה האזמרגד
  • צ'יינה טאון
  • הר הזהב
  • הפארק הלאומי קאו יאי
  • אנדרטת שלושת המלכים

אמפאווה וסגנון לוק קרונג של אדריכלות עממית

גן העדן התאילנדי מלא בסגנונות אדריכליים שונים אשר מיוצגים בצורה הטובה ביותר על ידי בית לוק קרונג – בניין עם שילוב של אדריכלות תאילנדית ומערבית מסורתית. . בנוסף לפלאים תרבותיים ואדריכליים, תאילנד היא גם ביתם של מגוון פלאי טבע מחופים, רכסי הרים, אגמי מים מתוקים ונהרות. אחת האטרקציות הטבעיות המדהימות בתאילנד היא מערות הגיר במעיינות החמים של פאק לאי.

למה לצפות בביקור באמפווה, תאילנד

אמפאווה היא עיירה קטנה בתאילנד, שעה וחצי מבנגקוק. הוא מפורסם בזכות השוק הצף שלו, שמוכר כל מיני תוצרת מקומית ומזכרות. הזמן הטוב ביותר לבקר באמפאווה הוא במהלך העונה היבשה מנובמבר עד אפריל. העונה הרטובה ממאי עד אוקטובר עלולה להפוך את הכבישים לבוציים וקשים לנסיעה בהם. הדבר הטוב ביותר באמפוואה הוא שאתה יכול לאכול כל מה שאתה רוצה! יש הרבה מוכרי אוכל רחוב שמוכרים מנות תאילנדיות טעימות כמו פאד תאי, מרק טום יאם ואטריות קאו סוי.

אתה יכול גם למצוא מסעדות רבות עם מנות מערביות כמו פסטה או פיצה אם אתה מעדיף זאת במקום!

סיכום: למה לטייל לאמפאווה?

תאילנד היא יעד תיירותי ידוע עם אלפי אטרקציות מרתקות שאפשר לחקור. עם זאת, זה יכול להיות יקר ולאורך זמן לטייל ברחבי תאילנד. עם זאת בחשבון, אנחנו מקווים שתפיקו את המרב מטיול היום שלך מבנגקוק לאמפאווה.