הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

לעשות עסקים בדובאי

DAFZ (Dubai Airport Free Zone) הוא אזור חופשי המציע שלושה סוגים של רישיונות סחר למסחר: יבוא, ייצוא, אחסון והפצה של סחורות ושירותים למעבר דירה ותעשייה קלה כגון אריזה והרכבה. ה-DMCC (מרכז הרב סחורות של דובאי) מציע רישיונות לחברות מסחר וסחורות אחרות.

חברות הממוקמות באזורים חופשיים מקבלים פטור של 100% ממס על יבוא ויצוא

שזו אופציה מצוינת עבור חברות המעורבות בתנועת סחורות בתוך איחוד האמירויות. אזורי סחר חופשי ואזורים חופשיים אינם דורשים מבעלי המניות הלאומיים של איחוד האמירויות הערביות לחלוק בעלות, כלומר חברות זרות ויחידים יכולים להחזיק עד 100% מהחברה. חברות אזור חופשי מוגבלות לעשות עסקים באזור החופשי שלהן, אך בניגוד לאזורים חופשיים אחרים, ההזדמנויות שלהן ביבשת איחוד האמירויות מוגבלות.

בדובאי

יש חוק שחייב להיות בבעלות האמירויות של 51% מהחברות אבל זה לא חל על אזורים חופשיים שבהם זרים נמצאים בבעלותן ב-100%. סוגים שונים של רישיונות חלים על סוגים שונים של אזורים חופשיים, וחשוב להבין שחברה חייבת להיות בעלת רישיון מסחרי או תעשייתי על מנת לעשות עסקים באזור סחר חופשי. חלק מהפעילויות אינן מותרות בתוך אזור חופשי, וחברות שאינן מתבססות בתוך האזור החופשי חייבות להיות בעלות רישיונות מסחר.
למידע נוסף אודות לעשות עסקים בדובאי נא לבדוק כאן: money-time.co.il

דובאי ואבו דאבי

בירת איחוד האמירויות הערביות, הן המדינות הנפוצות ביותר להקים בהן עסק. עם למעלה מ-30 אזורי סחר חופשי, דובאי נהנית מפטורים ממס, בעלות על נדל"ן, סודיות ויתרונות אחרים, כך שיש סיבות לכך שעשיית עסקים באיחוד האמירויות היא פוטנציאל אטרקטיבי. ליזמים זרים יש הזדמנות להקים עסק באחד מהאזורים החופשיים המיועדים באיחוד האמירויות הערביות.

יתרון מרכזי נוסף של עשיית עסקים בדובאי

הוא ממשל שמתקדם בסטנדרטים של העולם הראשון. עשיית עסקים באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) נחשבת על ידי המדד הסטנדרטי של חופש כלכלי (SIEF) של הבנק העולמי כתהליך פשוט המסווג את איחוד האמירויות כחופשיות מהתערבות מנהלית מוגזמת בעסקים. המשימה העיקרית של המקומיים היא לייצג את היחידה העסקית שלך בפני מוסדות מדינה, כמו המנהל הכללי למגורים, משרד העבודה ומשרד החוץ (המכונה בדרך כלל הגירה בדובאי).

על מנת להקים עסק בדובאי, עליך למצוא שותף מקומי על פי חוק. השותף המקומי חייב להיות אזרח רשום באיחוד האמירויות ובעלים משותף של החברה. על פי חוק, פתיחת חשבון בנק בדובאי מחייבת אותך לקבל אישור שהייה מהמעסיק או החברה שלך.

אתגרים רבים עבור מצטרפים חדשים יכולים להרתיע חברות מלבחור באיחוד האמירויות כמטה שלהן בעת היציאה למסע הגלובלי שלהן

כדי להקים עסק באיחוד האמירויות, חברה זרה חייבת לשכור כישרונות מקומיים כדי לנהל את עסקיה. מציאת משקיעים מקומיים יכולה להיות אתגר עבור חברות זרות המעוניינות להתבסס באיחוד האמירויות, במיוחד אם יש להן תוכנית ניהול קרנות מפורטת עבור השירותים לטווח ארוך שלהן.

הנוף התאגידי המשגשג

בסיוע תמריצים ממשלתיים והקלות של פתיחת עסק חדש בעיר כמו דובאי, פונה ומאתגר חולמים יזמים. הקמת חברה פשוטה היא אחד מסימני ההיכר של התרבות הארגונית באיחוד האמירויות ואחת הסיבות שחלק מהלקוחות שלנו מאירופה ומקבוצת האמירויות מגיעים אלינו כדי להתבסס במדינה. הקמת עסק בדובאי היא יתרון אם אתה ממוקם בצמתים של אסיה, אירופה ואפריקה, יש לך גישה לכוח עבודה מוכשר ורוצה לעבוד במדינה עם מיסוי מוגבל.

דובאי הנפיקה 22,369 רישיונות בשנת 2015

על פי דו"ח המרכזים הסטטיסטיים של דובאי על פעילות המגזר העסקי. במאמר זה ברצוני לתת סקירה כללית של החיים והעסקים בדובאי ולהפריך כמה מיתוסים נפוצים. לדעתי, דובאי היא המפתח וניתן להוציא את הייעוץ הניהולי הנכון ביום אחד כדי לעזור לחברות לעשות את הקפיצה.

תפיסה מוטעית נפוצה לגבי החיים והעסקים בדובאי

היא שהיא מלאה באנשים עשירים. אמירויות ואנשי עסקים אחרים מהמזרח התיכון העובדים בדובאי אוהבים בדיחה טובה ומצחיקים מאוד. להיות אזור חופשי הוא המטרה הסופית של מי שרוצה לעשות עסקים בעיר, ויש להם שליטה מלאה על העסק שלהם.

רשות האזורים החופשיים העצמאית (FZA)

המנהלת את האזורים החופשיים, אחראית להנפקת רישיונות הפעלה של איחוד האמירויות הערביות כדי לסייע לחברות להקים את עסקיהן באיחוד האמירויות. איחוד האמירויות מפורסם בזכות רישיונות הנדל"ן והעסקים שלה, שחברה חייבת לקשר לכתובת הרשומה שלה. איברהים אהלי תומך במשקיעים בצרכי השירות שלהם ותומך בחברות המעוניינות להתבסס בדובאי ובאזוריה החופשיים כדי לשרת שווקים מקומיים, אזוריים ובינלאומיים.

איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות)

היא שוק יצוא גדול של ארה"ב ומרכז מרכזי מרכזי עבור חברות אמריקאיות במזרח התיכון, אפריקה ודרום אסיה. מאז הגיע שאקיר פארסח בספטמבר 2017, הוא וחמשת מקורביו סיפקו פיתוח עסקי בינלאומי, הסברה ותמיכה לחברות אמריקאיות חדשות ומבוססות בדובאי ובצפון האמירויות. איברהים אהלי עומד בראש החטיבה לפיתוח כלכלי של דובאי FDI ומשרד השקעות זרות. הוא אחראי על פנייה וקידום משקיעים ויש לו ניסיון רב במשיכת ותמיכה בחברות בינלאומיות להקמת עסקים בדובאי ובדובאי בכלל.