הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

לדאוג למנעולים מומלצים

מנעולן בקרית ביאליק, הידוע גם בשם Draperys, הם דרך יפה ורב-תכליתית ללבוש את השיער הטבעי שלך. ישנה תפיסה מוטעית נפוצה לפיה קטרים אינם דורשים תחזוקה, אך במציאות קטרים הם שערות הדורשות תחזוקה. אם אתה חדש בקרית ביאליק או רוצה לדעת יותר על מה שגורם לקטומך לשגשג, המשך לקרוא על 6 הטיפים שלנו לשמירה על הראסטות שלך.

בעוד שקטרי רחיצת לחות והלחנה הם חלק מרכזי בשמירה על הסגנון

ישנם צעדים רבים אחרים שעליך לנקוט בכדי לשמור על בריאות הקטרים שלך. אמנם אינך צריך לדאוג לסירוק או צחצוח שיער, אך הדאגה העיקרית בקטרים צריכה להיות שמירה על ניקיונם. כאשר אתה מתחשב במבנה השיער הטבעי שלך ובעובי שלך, יש חשיבות עליונה ליצירת משטר לחות ולמוצרים הטובים ביותר עבור מנעולן בקרית ביאליק.

כאמור לעיל

שימוש במוצרים טובים בקריות הוא המפתח לשמירה על שיער טוב בכושר. אם תמשיך לשגרת תחזוקת קטרים, הקטרים שלך יתהדקו ויהיה קשה יותר לתחזק אותם. תאמינו או לא, הדרך היחידה שראסטות יכול להרוס לכם את השיער היא אם אתם לא מטפלים בהם.

שימוש בשמפו, מרכך ומוצרי לחות ללא סולפט יכול לסייע בהידרדרות הקטרים שלך. תסרוקות מגן זקוקות גם לחיזוק לחות. השתמש בקרם לחות קליל בכדי להרוות את צימאונו של הקטר למים ולאטום בשמנים בהירים.
בכדי לראות עוד פרטים נוספים בנושא של לדאוג למנעולים מומלצים יש לבדוק כאן: manulan-israel.co.il

כאשר הקטרים שלך מתבגרים, אנו ממליצים להתנות אותם ביסודיות כל 1-2 שבועות בכדי לשמור על בריאותם, חזקים ולחות. כדי להבטיח שהמנעולן בקרית ביאליק שלך פועל כהלכה, משמן אותו באמצעות מנעול חומר סיכה.

החומר שהדלת שלך עשויה להשפיע על איכות המנעול. זאת בשל האופי הפתוח של דלתות שאין בהן מספיק תכונות כדי לאבטח ולעגן את המנעול כראוי.

מנעולי דלת עם שקע הם דגמים שאין להם ברגים מבחוץ. אפשרות נעילה זו עובדת היטב, אך אתה שומר על פגיעת הדלת למישהו שמנסה לפתוח את המנעול.

מנעולי מקלדת הם אידיאליים להפחתת נעילה מכיוון שלא ניתן לדייר לאבד את המפתח. מנעולי מקלדת רבים מאפשרים לתפקד ביותר מקוד סיסמה אחד בו זמנית. המשמעות היא שאם הדייר שלך נועל את עצמו אתה יכול לספק לו קוד אבטחה כדי לקבל גישה.

זה לא רק יקל על הגישה שלך לבית שלך בביאליק

אלא גם ישפר את תפקוד הטירה שלך ביחס לחלקים האחרים שלה. לא רק זאת, בעל מנעול הדלת הנכון מקל עליך ועל כל האחרים במקום, גם אם הדייר שלך משתמש בו מדי יום. כשאתה בוחר את מנעול הדלת הטוב ביותר עבור נכס להשכרה, נראה שזה חשוב יותר ממה שאתה מבין. הבה נבחן כמה מהמפתחות הטובים ביותר עבור נכסים להשכרה ומנעולי דלתות אחרים. לפני שנתעמק יותר מדי בסוגים מסוימים של מנעולי דלתות, בואו נדבר על מה שעליך לעשות כדי להשיג את החומרה הנכונה.

מנעולי ומנעולי הורים מיועדים לחיי שירות ארוכים ולשירות ללא בעיות

שבץ B60N הוא גרסת המגורים של תפס האבטחה הגבוה. זה מדורג 1 על ידי ANSI BHMA, מה שאומר שהוא מעביר את אותו בדיקות פטיש, סקרנות, ניסור, קטיף ודוושה כמו המנעולים הקשים ביותר שהוא עושה.

תקן זה מבטיח כי המנעול יכול לעמוד בסוגים רבים של התקפות

כגון איסוף וקידוחים. התקפות אלה יכולות לשמש פורצים כדי לעבור דרך הדלת, ונדרשות כמה שניות בלבד עד שמנעול באיכות ירודה יניב. אם יש לך מנעול קונבנציונאלי ואתה חושש לאבד את המפתח שלך או שאתה רוצה לבדוק את נעילת הדלת באמצעות הטלפון הנייד שלך, מעבר למנעול דלת חכם נותן לך ביטחון.

נכון שמנעולים חכמים מצוידים במפתחות, אך אין צורך שיהיו איתך. כאשר קשישים נוסעים ללא מפתח, הם לא צריכים לדאוג לאבד את המפתח או לנעול את עצמם.

הסיכון לדלת הכניסה שלך

הוא אמיתי, אז אתה צריך לשמור עליו מוגן ולעשות כל מה שאתה יכול כדי להשיג את הנעילה הטובה ביותר האפשרית. תמיד צריך לנעול את הדלת הפתוחה אם, למשל, האהוב שוכח ללכת לדלת. זה מבטיח שהדלת לא תישאר פתוחה כאשר קשיש עוזב מבלי לנעול אותה.

ישנם מספר עצות בטיחות

כדי לשמור על נעילות הדלתות יציבות ומאובטחות בקרית ביאליק. מכיוון שבטיחותך חשובה ביותר, העדיפות העליונה שלנו היא לוודא שהמנעולים שלך עובדים. דבר אחד שתבחין בו כשאתה מסתכל על נעילת דלת הכניסה הוא שאתה מסווג את התפס שלך.

חברתנו שואפת לספק ללקוחותינו מוצרים המסייעים לשמור על המנעולים במצב תקין. אנו מוודאים כי Super Lube (r) פועל, ללא קשר לסגנון או סוג המנעול שיש לך לשימוש תעשייתי או אישי.

אם אינך בטוח אם ברצונך להקיש מחדש את המנעול שלך או לא

או לשלם שירות מפתח כדי להגיע לביתך, יש אפשרות שלישית. הסר את המנעול בעזרת מברג מהדלת וקח אותו לחנות החומרה המקומית או לחנות המנעולים שלך, וטען אותו מחדש בטכנולוגיה תמורת 5 עד 10 דולר. אם זה המקרה בנכס שלך, כדאי לך לנסות את אחד מסוגי הטירות האחרים עליהם דיברנו לעיל.

תהליך ההצפנה מחדש מחייב שימוש במפתח המקורי

כך שאם אין לך אחד, תצטרך להחליף את כל הנעילה. זה יכול להיות מעצבן לחטט בעשרות מקשים כדי להגיע לדלת הכניסה רק כדי שהמפתח לא יתאים לדלת האחורית או למנעול הדלת הצדדית, או להיפך. במקרה אחד, יתכן שתצטרך להחליף מנעול שלם אם המפתח היחיד בו אבד.

 

דלתות רבות קלות לנעילה ומגיעות עם הוראות התקנה. במתחמי מגורים זו השיטה הנפוצה ביותר להחלפת מנעול הדלת. בקרית ביאליק Rekeying, הפינים, הקפיצים והעבודה הפנימית של המנעול מיושרים כך שיתאימו למפתח החדש.