הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

דוכני מזון להשכרה

הממשלה החליטה לשנות את הכללים של ספקי מזון הפועלים במקומות ציבוריים כמו בתי ספר, בתי חולים, מכללות ובתי חולים במדינה. השכרת אסם זולה כעת ב 30 אחוזים, כאשר דמי השכירות לאסם מוגבלים. זה ישמור על ירידת מחירים, אומר פיי שיונג, המחייב את דוכן במרכז הקהילתי סי-יואן למכור לפחות 10,500 ליטר מזון ליום, או 1,200 דולר לחודש, כנדרש על ידי מחלקת מינהל המזון והתרופות מהרשטרה. והרשות לבטיחות המזון ההודית.

זה נהדר ואמור לתת לך מושג כמה עולה פתיחת טייק אווי

אבל מה העלות המשוערת? עם זאת, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לאחסן את המזון שלכם – עלויות דוכן מתחת ל 1600 כ"ס – כגון קניית ציוד לדוכן הראשון שלכם והציוד שיש לדוכן השני שלכם, או איפה תוכלו לשכור את ההובלה שלכם. עלות דוכני אוכל בפסטיבל נעה בין מחיר בסיס קבוע של 10,000 ל -15,500 פזו בחודש, תלוי בעלותכם המשוערת. אם אתה זקוק לכמה חלקים נוספים של ציוד מיוחד, העלויות שלך יהיו מעט גבוהות יותר.

להלן רשימה של הציוד שתצטרך להפעלת דוכן האוכל שלך – דוכן ועלותו המשוערת, ולהלן סקירה של איזה ציוד אתה יכול להשתמש עבור הדוכן הראשון שלך ועלות הדוכן השני שלך.

בחירת דוכן מזון להשכרה

היא אחד ההיבטים החשובים והמבוקשים ביותר של דוכן חטיפים – עסק דוכן. דוכנים מציעים הצעות קולינריות ממוקדות במחירים נוחים, אותם ניתן למצוא בחדרי אוכל בסגנון נגדי. דוכנים אלה מציעים מגוון של אוכל, המיועד למגוון רחב של טעמים וטעמים במחיר סביר, אשר ניתן למצוא בשוקי האוכל הפופולריים ביותר בעיר.

עלות דוכן חטיפים יכולה להיות נמוכה כמו 1600 PS1 לחודש בשכירות לשנה עם שכירות שנתית של 10,000 PS10 או 12,500 PS12.

דמי השכירות לשיערות סבתא יכולים להיות גבוהים יחסית לאור השטח הקטן

אך חלקם עולים יותר. רישיון מזנון החטיפים כולל שכר דירה באחוזים, מה שאומר שבעל הדירה מקבל אחוז מהמחזור, שבדרך כלל נכלל כדמי שכירות, מה שאומר שהוא עולה יותר תמורת מזנון.

על פי ה- NEA, שכר הדירה החודשי הממוצע עבור טייק אווי בניו יורק בשנת 2018 היה 1,514 $. סטארט-אפים עולים בין 49 $ לחודש לבין 10,218 $ עצומים בחודש, על פי ניתוח של התאחדות המתווכים הלאומית (NAR).

התוצאות מפתיעות את אלה שהקימו דוכנים במרכזי השיווק בסינגפור, כמו גם בעיר ניו יורק ובהונג קונג.

דוכני מזון להשכרה 

42% מהמכרזים הם על קרקע פרטית, ואילו 38% מהיציעים הם בשטח ממשלת המדינה. לבעלי אישורי מכירה עונתיים אין היתר, ודוכנים הוקצו באקראי בבוקר. כדי להבטיח את איכות הדוכנים, קיים גם תהליך דירוג המבוסס על מחירים שאינם המחיר הטהור, על פי דו"ח של מועצת המזון והמשקאות בסינגפור.

אולם אוכל רחוב מורגן יכול לעלות על מספר רעיונות דוכן

אבל יש סיבה טובה מאוד לשמור על מחירים נמוכים. היידה רק חשף כי אין זה אומר שאפשר למכור אוכל במחירים נמוכים מאוד, כי יש דברים אחרים שעל המוכרים לשלם עליהם. הוא גם ציין כי המוכרים של בתי הספר לבית הספר מקבלים שכר עבור הפעלת דוכנים בשוקי מזון ודוכני מזון. יהיו רעיונות חדשים וחדשניים, והיכל האוכל של רחוב מורגן יהיה פתוח גם לספקים חדשים עם רעיונות חדשים, אמר.

יתכן שסוחרים מספקים מגוון דוכנים להשכרה

כמו שווקי אוכל ושירותי בית ספר, שם מכינים אוכל במקום. התקשרו אלינו בכדי לבדוק אם אתם מעוניינים לשכור שטח במרכז קניות. אנו נספר לכם מדוע כדאי לשכור, כיצד פועל תהליך הליסינג וכמה עולה לשכור אותו.

אם יש לך תקציב וזה עולה הכי פחות להקים מכולת סטארט-אפ, חטיף הוא אפשרות טובה. בסך הכל, דוכני מזון הם אחת הדרכים העלותיות והיעילות ביותר לפתיחת עסק, אך הן שונות גם מתעשיית המזון הרחוב, בה תוכלו לשכוח להתחיל.

דוכני חוץ מציעים לסוחרים דוכן קבוע בבניין באוויר הפתוח

ואילו דוכנים משותפים מציעים למבקרים שולחנות מיוחדים המשותפים לרוב. היציעים יכולים להכיל כל מכשיר בישול הנדרש ומפעילי הדוכנים מוזמנים לאפשר ולאסור על שימוש במאכלים לא מסורתיים כמו בשר, ירקות, פירות, אגוזים ותבלינים. אם יש לך היתר למרחב אירועים, אתה יכול גם לספק דוכן זמני ללא תשלום, בתנאי שהוא ציבורי ולא במרחב ציבורי. ניתן להציב אורווה בכל בניין, כל עוד כל כלי הבישול הדרושים מאוחסנים שם. תושבי רפת חייבים לעודד ולעודד את השימוש במזונות לא קונבנציונליים כמו בקר, חזיר, עוף, דגים וירקות.