הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

רקעים לכרטיסי ביקור

לאן שלא תלך בעולם, כרטיסי הביקור הם מלבניים. ניתן לבחור עיצובים של כרטיסי ביקור עם תמונות, אלמנטים גרפיים, גבולות, תבניות פשוטות לכרטיסי ביקור, טקסט צבעוני ורקע לבן. אם לא ניתן להדפיס אוכל, כדאי לצרף כרטיס ביקור לחבילה לדוגמה.

אין דבר גרוע יותר מאשר להזמין כרטיס ביקור של 500 דולר שנראה פחות מקצועי

לפני מתן האור הירוק לייצור הקפידו לבדוק את קריאות כרטיס הביקור שלכם לפני שתעניקו לו הדפסה באור ירוק. הדפסת כרטיסי ביקור שחורים היא דרך זולה ליצור מראה ייחודי אך הקפידו להכין אותה בצורה נכונה. זכור שתמיד עליך לשאול את המדפסת שלך מה הם יכולים לעשות בכדי להבטיח שכרטיסי הביקור שלך יסתדרו כמו שאתה רוצה.

אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך או את המותג האישי שלך

אתה צריך כרטיסי ביקור מקצועיים. אתה יכול לעבוד עם מעצב גרפי מקצועי ליצירת כרטיס הביקור האולטימטיבי, או להשתמש בשירותי עיצוב כרטיסי הביקור שלנו. המעצבים המקצועיים שלנו יוצרים תבניות חדשות לבחירת כרטיסי ביקור מדי יום.

עדיף להתחיל במחקר קטן

כדי שתדעו איפה לשים כרטיסי ביקור. אספו תבניות של כרטיסי ביקור אמיתיים שתוכלו להשתמש בהן כהשראה ותוכלו למצוא גלריות עיצוב מקוונות רבות כמו Behance כדי לחקור כל אחת מהן. אתה יכול לקחת על עצמך כל רעיון שאתה אוהב ולחשוב על כללי העיצוב כדי ליצור משהו שאתה יכול לעבוד איתו.

לאחר שבחנתם את התפקיד המשפיע על כרטיסי הביקור בסרטים האהובים עליכם ועל הקונוטציות האמיתיות של כרטיס הביקור האישי שלכם

זה יכול להיות קשה למצוא עיצוב שמייצג אתכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. במאמר זה אנו מעריכים את היתרונות והחסרונות של בחירת רקע מונוכרום לכרטיסי ביקור. לפני שתקבל את החלטת העיצוב שלך, אנו מסבירים כיצד למצוא שירותי הדפסת כרטיסי ביקור אמינים שאתה יכול לסמוך עליהם כדי להחיות את החזון שלך.

אם אתה עובד באזור יצירתי

עיצוב מינימליסטי לא יכול להתאים לך. אם אתה חדש בדף זה, יהיה עליך לכלול הרבה יותר מידע מאשר רק לוגו החברה שלך בכרטיס הביקור שלך. תוכלו להוסיף אחד מהציורים או דוגמאות העיצוב שלכם או את האסתטיקה שלכם כדי להראות מה יצרתם.

תוכלו ליצור רקע HiHello לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם על ידי קישורו לטפט שבחרתם. הלוגו, השם וכותרת החברה יופיעו משמאל וקוד ה- QR של HiHello בצד ימין. צלם תמונה של הנושא שלך והשתמש בתמונת תבנית או בתוכנת עיצוב תמונות ליצירת הטפט.

השלמת ה- CAPTCHA מוכיחה שאתה בן אנוש ומעניקה לך גישה זמנית לרכוש האינטרנט. שמך, כותרתך, תפקידך בחברה שלך וטופס יצירת הקשר המועדף עליך.

לדוגמא, אם אתה עובד בניין עם סרגל, מומלץ ללכת בקצוות. שכח את התוכנית הרגילה מימין לשמאל ולחקור את קצוות המפה שלך. פרח יכול לבחור בדוושת ורדים כתמונת רקע לכרטיס הביקור שלו.

2021

הוא אחד הטרנדים הבולטים ביותר בכרטיסי ביקור המופיעים במערבלים ברשת, כרטיסים בצבע כהה עם שיפועים מרובי צבעים. דבר משותף לרבים מהעיצובים הללו הוא אלמנטים אטומים כמו טקסט וגרפיקה. זה יוצר רקע מרתק שממנו יכול שם החברה לקפוץ.

ייתכן שתרצה להסיר את פריסת הרקע ולהחיל אפשרות הצללה או מילוי

כדי לרענן את המראה. האפשרויות כוללות צבעים רציפים או רקע לבן פשוט שיעזור לך להדגיש את הגרפיקה ואת פריסת הטקסט. יש סרגל כלים קופץ לגישה לאפשרויות הצללה ושורת פקודה לגישה לאפשרויות צורה ומילוי.

במקרים מסוימים, קטע ה- Snip מקל על האחיזה והצמדת הכרטיס למחזיקי מפתחות או שרוכי שרוך. במקרים אחרים מדובר בתכונה של שרוול הקלפים המנוגד לצבע הכרטיס ומאפשר לא רק שכבת מגן, אלא גם שיא חמקני חצוף.
בכדי לבדוק מידע בתחום של רקעים לכרטיסי ביקור ניתן לגלוש לאתר digitalbcard.co.il

אחת ממגמות כרטיסי הביקור הפופולריות ביותר בשנה החדשה היא עיצוב ניסיוני של טקסטים. אנו מציעים כרטיסי ביקור מתקפלים, כרטיסי ביקור לא מצופים וכרטיסי ביקור אולטרה וכן כרטיסי ביקור מנוקבים.

למעשה נדרשים 2,000 כרטיסי ביקור בכדי להגדיל את מחזור החברה ב -3%. מתוך 270,972,660 כרטיסי ביקור המודפסים מדי יום, 88% נזרקים תוך פחות משבוע. זה לא בגלל שכרטיסי ביקור הם אמצעי שיווקי לא יעיל.

הימור בטוח כי פגישות זום יבוטלו עקב COVID-19 בארה"ב. כפי שאתה בוודאי יודע, לא רק נוכחות הזום שלך היא נקודת מגע של המותג.

האפקט המתמשך ביותר הוא פשטות כבדת טקסט, אבל אני מבין את הנקודה. נוכחות הזום שלך עושה רושם על הקהל שלך ותכונת רקע וירטואלית זו מהווה הזדמנות לגרום לרושם זה להיחשב.