הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

ארכיון הספרים הלאומי

ארכיון האינטרנט רכש את מרבית החומרים באמצעות תרומות [הערה 13], כגון מאות אלפי 78 דיסקים בסל"ד בשנת 2017 מהספרייה הציבורית של בוסטון [25], תרומה של 250,000 ספרים מאוניברסיטת טרנט [26] בשנת 2018 וה- כל האוסף מספריית מכללת מריגרוב כשנסגרה בשנת 2020.

באמצע מגיפת COVID-19 שסגרה בתי ספר וספריות אוניברסיטאיות

הודיע הארכיון ב- 24 במרץ 2020 כי יצר את ספריית החירום הלאומית להסיר את מגבלות ההשאלה על 1.4 מיליון הספרים הדיגיטליים בספרייה, להגביל את המשתמשים למספר הספרים שהם יכולים ללוות ולאלץ את החזרתם, ולאפשר הלוואה דיגיטלית בלבד של עותקים פיזיים של ספרים שמשתמשים יכולים להשתמש בהם כקבצים מוצפנים שיהפכו לבלתי שמיש לאחר תום תקופת ההלוואה. במרץ, ארכיון האינטרנט, עמותה, הפך יותר מ -1.3 מיליון ספרים לזמינים באופן חופשי, וכינה אותו "ספריית החירום הלאומית". ארכיון הספרים הלאומי קיים בכדי להפוך את אחזקותיו לזמינות לאנשים מספריות שונות, ללא קשר לסוג החומר שבבעלותו או לאופן הגישה אליו.

הספרייה הלאומית של הודו

היא ספריית מחקר והתייחסות העונה על צרכי משרדים ומחלקות הקשורות בעבודה רשמית, או מחקר אצילי, חוקרים ומתמחים, אוניברסיטאות ומוסדות אחרים ואנשים העוסקים במחקר היסטורי. מאגר מידע על ספרים ואמנות היסטוריים: דף זה מציג מבחר חומרים השוכנים במחלקה לאוספים מיוחדים של ספריית אוניברסיטת וושינגטון. ספריות פרטיות מכילות מידע על ספרים שנאספו מכל הסוגים וקישורים למגוון אתרים הקשורים לספרים.

ארכיון של למעלה מ -800 ראיונות עם סופרים על ספריהם לתוכנית הטלוויזיה C-SPAN Booknotes

אלה ראיונות לחיפוש המוצגים בפורמט וידאו עם תמלילים כתובים. קטלוג הגישה הציבורית המקוונת של ALIC מציע לך את האפשרות לחפש במשאבי ההדפסה הזמינים במרכז המידע של הארכיון והספרייה באמצעות קטלוג הגישה הציבורית המקוונת של ALIC.

הודע לצוות שלך על כוונת פרויקט המחקר שלך ובקש מהם להבהיר האם החומרים בארכיון אינם רשומים כאוסף באתר הארכיון, אינם נמצאים באתר ושאל אם החומרים נגישים עבורם. חוקרים.

האתר מכיל מיליוני תיאורי אוסף לאלפי ספריות

ארכיונים ומוזיאונים. ניתן להגדיר ספריות – ספריות עירוניות וציבוריות, אוניברסיטאות וספריות אקדמיות – כאוספי ספרים וחומרים מודפסים אחרים שאינם מודפסים המאורגנים, מתוחזקים ומשמשים אותם. אוסף הספרייה האמריקאית כולל חומרים שהועמדו לרשות ארצות הברית.

ארכיון מכון סמיתסוניאן

הוא הארכיון של המכון הסמיתסוניאני ואוסף, שומר ומספק רישומים רשמיים של הסמיתסוניאנים ל -19 מוזיאונים, תשעה מרכזי מחקר וגן החיות הלאומי. הארכיון מספק כלים מיוחדים (למשל כריות ספרים) להשגת חומרים לשימוש.

באוקטובר 2007

משתמשי ארכיון החלו להעלות ספרים ברשות הציבור לחיפוש ספרים של Google. מוזיאון הכריכים האמריקאי הוא המוזיאון היחיד לכריכת ספרים באמריקה עם אתר אינטרנט המספק מידע על ההיסטוריה של ספרים, תערוכות מקוונות ואוספי מוזיאונים.

בעשרים השנים הבאות

ארכיון Prelinger צמח לאוסף של למעלה מ -60,000 סרטים קצרים, פרסום, סרטים חינוכיים, תעשייתיים וחובבניים. בנוסף, הספרייה הדיגיטלית בקליפורניה מספקת כלים לתמיכה בפיתוח שירותי מידע מקוונים למחקר, הוראה ולמידה, כולל שירותים המעצימים את הספריות של אוניברסיטת קליפורניה ומדינת קליפורניה לחלוק את חומריהם ולספק גישה טובה יותר לדיגיטל תוֹכֶן. מקור סקירת ספרים מספריית אוניברסיטת פנסילבניה: שירות זה מספק ביבליוגרפיה סלקטיבית של סקירות מקורות על עבודות ממדעי החברה ומדעי הרוח.

בסך הכל

אוסף הספריות האמריקאי מפגיש אחזקות המכסות היבטים רבים של החיים והמדע האמריקאי ברשות הציבור. ערך הארכיון הוא שהוא חומר גלם להיסטוריה וניתן להשתמש בו בכל רמות החינוך: תלמידי בית ספר יכולים להשתתף בפרויקטים של היסטוריה מקומית, צוות אוניברסיטאי יכול לערוך מחקר אקדמי והציבור יכול להשתתף בקורסי ערב של היסטוריה משפחתית. באמצעות שירות אחותה באוניברסיטת אלברטה, הספרייה הלאומית של קנדה דיגיטציה יותר מ -600,000 טקסטים ייחודיים עד ספטמבר 2019.

מסיבה זו הארכיון הוא מקור הכרחי לחקר ופרשנות ההיסטוריה של הקהילות המקומיות. וההיסטוריה של האומה. האתר מציע גם מנוע חיפוש, אינדקסים וקישורים שימושיים לרשימות של ספרים מקוונים הנפוצים.
למידע נוסף בתחום של אורי אלטר וארכיון הספרים הלאומי יש לבקר באתר nli.org.il

ילדה מהגרת יתומה

לוסי וסם נמצאים לבד במדינה המפריכה את קיומם. כשהם נמלטים מאיומים, הם מוצאים את עצמם בעיירת כרייה מערבית, שם הם רוצים לקבור את אביהם – הדרך היחידה להשתחרר מהעבר שלהם. יש יותר מדי זהב גבעות, ובא מת באותו לילה, ואמא איננה.