הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

שירותי ניקיון שטיחים

אתם זקוקים לחברת ניקיון אמינה ואיכותית בעלת ניסיון מספיק ארוך בענף וניסיון עשיר בסוגי שטיחים שונים ותגובתם לניקוי. סוגים שונים של שטיחים דורשים טכניקות שונות כדי להצליח באופן מלא. Green T Professional Carpet Cleaners משתמש בתהליך ייחודי כדי לעזור להסיר פסולת עקשנית ולהרחיק את השטיח מחיידקים, אלרגנים ולכלוך.

הצעד הראשון שלנו

הוא להשתמש בספריי טיפול מקדים כדי להמיס חלקיקי שטיח וכתמים. במהלך תהליך זה, אנו אדים את השטיח שלך עם מים חמים מעורבבים עם חומר ניקוי. ראשית, המכונה שלנו שולחת מים ותמיסה עמוק לתוך השטיח כדי להמיס את הלכלוך בסיבים.

שטיפת המים החמים היעילה ביותר מסירה את תמיסת הניקוי וכל חומר חלקיקי המצוי בשטיח

ועוזרת להימנע מריח ה'שטיח הרטוב'. ב-Rainbow International, תהליך ניקוי המים החמים הופך את השטיחים ליובשים יותר לאחר הניקוי, מה שאומר שהם מתייבשים לחלוטין, מונעים מטחב וטחב לצמוח ומעניקים לשטיח שלכם ריח רענן. חומרי ניקוי השטיחים שלנו משתמשים בתהליך ניקוי גז חם (HCE) ייחודי לניקוי השטיחים שלך בצורה עמוקה ומתמשכת יותר, בשילוב עם פתרון מוסמך ידידותי לסביבה שהוא טבעי ובטוח עבור הילדים וחיות המחמד שלך. עם שירות הניקוי העמוק הייחודי שלנו, נוכל להסיר בקלות ובמקצועיות ובבטחה לכלוך, אבק, חיידקים וחיידקים לא רצויים מסביבתכם, במיוחד שטיחים.
למידע נוסף בתחום של שירותי ניקיון שטיחים כדאי לגשת לאתר the-art-of-cleaning.co.il

העובדים שלנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה לניקוי ביתי מוסמך של שטיחים וריפודים

חומר ניקוי השטיחים שלנו משמש ליצירת מערכת ניקוי שטיחים חמצן עוצמתית שאינה דביקה ובטוחה לילדים וחיות מחמד. נבדק והוכח על ידי מעבדה עצמאית מובילה לאיכות אוויר, ניקוי שטיחים יבש יכול להסיר ביעילות ממוצע של 98.1% מהאלרגנים הנפוצים במשק הבית בשטיחים ובריפודים המנוקים שלנו. אנו מספקים גם תהליך של לחות נמוכה, תוך שימוש בחומרי הניקוי והאיטום העדכניים ביותר כדי לשמור על השטיח נקי ויבש.

שירות הסרת כתמים בשטיחים שלנו מסיר כתמים על ידי התאמת פתרון הניקוי לסוג הכתם הספציפי אותו אתם מנסים להסיר

תוכל ללמוד עוד על איך להיפטר מכתמים מסוימים במדריך שלנו לכתמי שטיחים. המוצרים האיכותיים שלנו יסירו ריחות וכתמים מבלי לפגוע בחיות המחמד שלכם.

המטרה שלנו

היא לנקות שטיחים, שטיחים וריפודים כדי לתת להם את המראה המקורי שלהם. במילים אחרות, השטיחים והשטיחים שלך לעולם לא יהפכו נקיים ויפים יותר ממה שהם לאחר השירותים שלנו. לא משנה כמה השטיח שלכם מלוכלך, לא נחייב אתכם בתוספת תשלום וכל המחירים שלנו מפורטים כאן באתר שלנו. לבירור אודות שירותי ניקוי השטיחים המקצועיים שלנו או כל הצעה אחרת של Oxi Freshs, אנא השתמש בתפריט משמאל.

מסירות זו לשירות מהשורה הראשונה

היא הכוח המניע מאחורי תהליך ניקוי השטיחים בן שישה השלבים שלנו, שנועד לחדור עמוק לתוך סיבי השטיח ולהסיר לכלוך, אלרגנים ומזהמים שאפילו שואבי האבק ומנקי השטיחים הטובים ביותר יכולים להשתמש בהם . … על ידי שימוש במוצרים איכותיים וידידותיים לסביבה ובשיטות ניקוי מתקדמות, נוכל לעזור לך לשמור על הברק, הצבע והעמידות של השטיח שלך. אני אישית שיתפתי פעולה עם כמה מהכימאים הטובים ביותר בתעשייה כדי ליצור מערכת שיכולה לעזור לשטיח שלך להישאר נקי יותר.

אם אתם רוצים שהשטיח שלכם ייראה טוב לאורך זמן

השקיעו בשירות ניקוי שטיחים לפחות פעם בשנה, או לעיתים קרובות יותר אם התנועה בביתכם מחייבת זאת. שמור על בריאות המשפחה שלך: ניקוי קבוע של שטיחים ושטיחים עוזר להסיר לכלוך מזיק ואלרגנים מהבית שלך. הארך את חיי הרצפה שלך – הימנע מהחלפות שטיחים יקרות ונקה את הרצפה שלך באופן קבוע. אם תבחר לנקות את השטיח בעצמך, השתמש במאווררים והפעל את האוויר או פתח חלונות כדי לייבש את השטיח מהר יותר.

מנקי שטיחים מקצועיים רבים משתמשים בשיטה הנקראת ניקוי בקיטור כאשר מבצעים ניקוי שטיחים

אשר חושפת את השטיח לטמפרטורות גבוהות בהן קרדית האבק אינה יכולה לשרוד. שירותי ניקוי שטיחים מקצועיים משתמשים בפורמולת שמפו לשטיחים מיוחדת כדי להרוג את החיידקים הללו, ויכולים להשתמש בשואב אבק חזק כדי להסיר מזהמים שנגררו עמוק. הדרך היחידה להסיר לצמיתות את ריח השטיח היא ניקוי מקצועי.

ניקוי פשוט אינו בקשתך; אתה צריך משהו שישנה לחלוטין את המראה הכללי של השטיח שלך

שימוש קבוע בשמפו על שטיחים ושטיחים ישמר את המראה שלהם לאורך שנים. חלק מהדגמים מתמחים בהסרת כתמים עקשניים, בעוד שאחרים גם מפיגים ריח. קמלוט מנקה שטיחים מנקה שטיחים מקיר לקיר, ריפודים ושטיחים, סגנונות מזרחיים בעבודת יד ובמכונה ושטיחים ארוגים.

Camelot Carpet Cleaners משתמשת בשלוש מערכות ניקוי צמודות למשאית מבית The Butler Corporation

חברה בבעלות משפחתית שבסיסה בלודלו מאז 1980. כיום, רוב השטיחים החדשים דורשים מים חמים כדי לשמור על אחריות הבלאי. "טמפרטורת המים החמים עוזרת להסיר כתמים ופסולת מכיוון שהיא יכולה לחטא את פני השטח במהלך תהליך הניקוי. בשימוש במצב MAX Clean, אתה יכול לקבל אפקט ניקוי רב עוצמה לניקוי הרפידה הראשית.

הם גם הסירו את מדרגות פעם נוספת לאחר שסיימו לנקות את האריחים

שכרנו אותם גם לנקות את הדיס במטבח/מסדרון, שהיה מלוכלך מאוד. היינו מוכנים לקרוע שטיחים, אבל בגלל COVID, הפרויקט הופסק. — — הצוות של שני בחורים שלו הגיע מוקדם והשאיר את השטיחים שלי רעננים וריחניים. התרשמתי מאוד מרמת המקצועיות שלו ומאיכות עבודתו. חברי הצוות שלנו עברו הכשרה מקצועית ומנוסים עם ציוד באיכות גבוהה. —- – אנו עוזרים ללקוחותינו לשמור על סביבה היגיינית, רעננה, נקייה והיפואלרגנית בבתיהם. ניקינו את החנות הקמעונאית הגדולה ביותר של צ'יקו, Forever 21, וניקינו את מבשלת סיירה נבאדה. אנו מתמחים בשטיחים ברברים ומציעים הסרת ריחות לחיות מחמד, ניקוי ריפודים , אריח ו ניקוי ואיטום לדיס, 3M Scotchgard ניקוי וחיטוי תעלות מגן ותעלות אוויר, ושיפוץ שטיחים וריפודים.

בין אם אתם זקוקים לשירות ניקיון מסחרי או עזרה בניקוי משטחים קשים או אפילו בניקוי שטיחי ממפיס, ב-Memphis Clean יש לנו הכל בשליטה. אתה מקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת, שכן אנו מוסמכים גם בתחום ניקוז חירום.

אף חברה אחרת לא יכולה להשתוות לשירות שלנו ולכן יש לנו את הערבות הטובה ביותר. אנו יכולים גם להציע את אותם שירותים עם פירוט רכב במשרדנו.

סמכו על חברת ניקיון עם למעלה מ-30 שנות ניסיון לשירות הבא

כבר למעלה מ-70 שנה סטנלי סטימר הוא מומחה מקצועי לניקוי שטיחים שאנשים סומכים עליו שיספק את שירות ניקוי השטיחים הטוב ביותר שיש. לאחרונה השתמשתי בהופמן כדי לנקות כמה שטיחים בבית החדש שלנו, כמו גם כמה ספות, ואהבתי את זה.

העבודה עם ישראל והמשפחה היא קלה מאוד, הם אנשים נחמדים וכיפיים. כל התקשורת שלנו נעשתה במייל, וזה היה נהדר עבורי מכיוון שהייתי בקשר במהלך העבודה.