הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

כמה עולה השתלת שיער

במהלך השתלת שיער, מנתח לוקח את זקיקי השיער מאזור של שיער סמיך בחלק האחורי של הראש ומשתיל אותם על המקום הקירח. רצועת השיער הבריא מועברת לחלק הדק יותר של הקרקפת ומחוברת.

בתחילת ההליך המנתח מעקר ומרדים את האזור בשיער סמיך

בדרך כלל בחלק האחורי של הראש. כלי ניתוח גלילי קטן משמש להוצאת הזקיקים מאזור התורם. השתלת יחידת זקיקים (FUT) כוללת הסרת שיער בריא מאזור התורם (בדרך כלל הגב או הקרקפת) כדי לאפשר לשיער החסר להיות מורגש פחות.
לעוד מידע בנושא של השתלת שיער בשיטת DHI וכמה עולה השתלת שיער באפשרותך לבדוק כאן: dhihairtransplant.co.il

מנתחים משתמשים במיצוי מיקרוסקופי

כדי להסיר שערות בודדות מהקרקפת, ומשאיר צלקות מינימליות. ההליך יכול להשאיר צלקות לינאריות משמעותיות באזור התורם שיכולות להיות מדאיגות עבור אנשים שלובשים שיער קצר. לאחר סיום הניתוח, המנתח מסיר את התחבושות תוך יום-יומיים.

לדוגמא, אם מנתח משתיל 1,000 זקיקים בודדים, כל השתלה עולה כ -5,000 דולר. כאשר משלבים את השתלים לשתי השתלות זקיק, מושתלים 2,000 שערות שהתקבלו. מספר ההשתלות הכולל יישאר זהה, אך מספר השערות יהיה קטן יותר.

למרות שהשתלות שיער הן שיטה יעילה להגדלת כמות ועובי השיער

הן יכולות להיות יקרות מבחינת הטיפול וההחלמה. עלות הזקיקים, מגבלת הזמן של מספר השתלות, סכנת ההדבקה ועלות הניתוחים המרובים מונעים מרוב האנשים לפנות לטיפול נוסף להשלמת העבודה. עלות השתלות שיער היא גורם מפתח שיש לקחת בחשבון אם החלפת שיער היא אפשרות. בעת הערכת השתלת שיער מבוסלי, חשוב לדעת מה עלות ההליך עבור המטופל הבודד ונשירתו. עלות השתלת השיער שלך נקבעת על ידך על פי צרכי החלפת השיער האישיים שלך על בסיס השתלה ומסיבה זו לא יכול להיות ריאלי לבצע הערכה טלפונית. עלות השתלת שיער תלויה בגורמים רבים כגון גודל החלק שיש לטפל בו, טכניקת ההשתלה, כישורי המנתחים והמיקום בו היא תבוצע. חשוב לזכור כי אין עלויות קבועות להשתלות שיער והעלויות הממוצעות משתנות מאוד. העלויות שלך לשיקום שיער תלויות בצרכים האישיים שלך, אך להלן תמצא אזור כללי למספר השתלות שיער הנדרשות לשיקום שיער. העלות הסופית של השתלת השיער תלויה במספר גורמים, כולל התקדמות נשירת השיער וסוג ההליך המבוצע. עלות מרבית השתלות השיער מחושבת בצורה כזו שהם נעים בין ההשתלה הדרושה להשגת כיסוי לאזור עם השיער הדק ביותר. עלויות אחזקה לתחזוקה והחלפה עשויות להידרש גם לכיסוי נשירת שיער.

עליך להתייעץ עם רופא עור המתמחה בנשירת שיער ומוסמך להשתלות שיער

הכישורים של רופאי השתלת שיער מנוסים ומוכשרים כגון ד"ר נווה פריצקי, יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת שיש להשתלת שיער שלך, עשויים להיות פולשניים מכדי לחשוב שעלות השתלת שיער שווה את זה. אם אתה נאבק עם נשירת שיער, שהוא מופיע על הראש, הוא דק מדי בחלקו העליון, אתה רוצה לטפל בזה, ואתה מרגיש בטוח שאתה מחפש שחזור שיער, אז זו יכולה להיות התשובה שלך. בין אם מטופל שוקל השתלת שיער בלונדון, טורונטו או וינדזור, שאלה נפוצה שאנו שומעים היא איזה סוג השתלה הוא הטוב ביותר. במדריך זה נעזור לך ללמוד על הסוגים השונים של השתלות שיער, כולל היתרונות, התוצאות הצפויות, העלויות והמועמדים האידיאליים. השתלת שיער היא סוג של ניתוח להחזרת שיער באזורים שונים בקרקפת שהם קירחים או בעלי שיער דליל.

במרכז להשתלות שיער של נווה פריצקי

אנו מתמקדים במיצוי יחידת זקיקים (FUE), טכניקה המשמשת למערכת Neograft. זה לוקח קבוצה של אחת לארבע יחידות שיער ומשתיל אותן בחזרה לאזור המיועד. ה- FUE (Neograft System) הוא הליך השתלת שיער מינימלי פולשני המוביל לצלקות לא משמעותיות עקב גודל השתלת החור.

Fue פופולרי יותר מהשתלת יחידת זקיקים קלאסית (FUT) מכיוון שהוא פחות נוטה לגרום לסיכת ראש שנראית כמו עור או חתך שיער שאינו תואם את הסביבה

השתלות זקיקים, החלפות שיער ב- FUT וניתוחי רצועות עולות 350 עד 700 דולר ליחידה להשתלות זקיקים. שאיבת יחידת זקיקים (FUE) יקרה יותר מפעולות FUT או רצועות ישנות יותר, אך יש לה כמה יתרונות.

במרכז לטיפולי פנים של נווה פריצקי אנו מבינים את החשיבות של שחזור שיער לצמיתות ורוצים להפוך את זה להשקעה שלא יסולא בפז באיכות החיים ובביטחון שלך

בנוסף, אנו מציעים תוכניות תשלום גמישות ואפשרויות מימון, כך שתוכלו להרשות לעצמכם את רצונכם בשיער בריא ומלא. אחת המערכות לשיקום השיער היעילות והטובות ביותר היא Neograft (r).

האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה מעריכה כי השתלת שיער יכולה לארוך בין ארבע לשמונה שעות וכי השתלה יכולה להימשך מספר מפגשים או יותר ביום אחד

המאוורר המנתח הפלסטי המפורסם בירך את המצלמות בחדר הטיפולים לשיקום שיער בנווה פריצקי, שם הסיר 900 חתיכות עור מראשו והשתיל זקיקים לאזורים אחרים.

לסיכום, כדאי לך לתאם פגישה עם ד"ר נווה פריצקי באמצעות אתר האינטרנט https://mycity.org.il/