הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

למה מעסיקים שואלים על פרויקטים קודמים

ככל שאדם עובד על יותר משימות ובוחר לחשוף, כך הוא פחות מסוגל לתעדף אותם כדי לייצר את העבודה האיכותית ביותר לאורך זמן.

חוסר המיקוד הזה לרוב גם מעכב את ההתקדמות בכך שהוא מעכב אותם לכיוונים לא מוצלחים. פרויקטים כאלה יכולים גם להוביל ללחץ, מה שיקשה על עובדי הייטק לטפל בשאלות ראיונות על פרויקטים שעברו.

כדי לקרוא עוד על למה מעסיקים בהייטק שואלים על פרויקטים קודמים, היכנסו לאתר enterview.co

כישורי ניהול הדרושים לפני הפיכתך לעובד בהייטק

מילות מפתח במדור: מיומנויות הנדרשות לפני התפטרות מעבודתך, משרות עצמאיות

הקדמה: יוצרי קולנוע זקוקים לכישרון, מפיקים זקוקים לניסיון הן ככישרון והן בתחומים שבהם הם לא מכירים. סופרים זקוקים לכישורי כתיבה ולהיטות פוטנציאלית לבצע עבודות ללא כתיבה חורגות הרבה מעבר לכתיבת טלוויזיה בסיטקום. פעם אחת פגשתי סופר שרצה שהמטרה היחידה שלו בקריירה הייתה "כתיבה עבור סיטקומים." כדי להיות מפיק, אתה צריך שיהיה לך רעיון לתוכנית טלוויזיה, ואז לגייס את הכסף ממשקיעים (שעשויים להיות גם קונים של הסרט שלך) ולבנות או למצוא את האולפנים או הרשתות להפקתו. מפיקים הם אנשים שגורמים לדברים לקרות בטלוויזיה. הם לא אחראים על מה שקורה ביום יום.

בהייטק המצב לא שונה. כדי לדעת אם את העובדת המתאימה מראיינים צריכים לדעת אם עשית פרויקטים קודמים. הפרויקטים הקודמים נועדו ללמד אותם מה הכישורים שלך – מה מעניין אותך – יכולת ההעמקה שלך הידע שלך – מה אתה אוהב בפרויקט

– מהן נקודות החוזק והחולשה שלך מוסר העבודה שלך

– מהי מחויבות הזמן שלך לתפקיד זה.

השיחה צריכה להתנהל בערך כמו למטה. אם אינך יודע את התשובה לכלום, עדיף לומר זאת, אם לא אז תן דוגמה לידע או ניסיון שיהיה רלוונטי.

פרוייקטים קודמים שעשית בהייטק יכולים להיות מה שיבנה או ישבור את המועמדות שלך ויתן לך יתרון על פני מועמדים אחרים. בגלל שהכשרה היא ארוכה ויקרה, מעסיקים רוצים לדעת שיש לך את הכישורים הכי מתאימים למשרה שלהם. לפני שהם מחליטים לסמוך עליך הם צריכים לדעת מי אתה.

אם אתה יכול למקם את עצמך בעמדה טובה עבור הפרויקטים האלה, אז המועמדות שלך תרוויח מכך. חשבו על הפרויקטים שעשיתם במהלך שהייתכם באוניברסיטה ואיזה כישורים רלוונטיים לפרסום המשרה. אם אתה מתקשה למצוא משהו, בקש מחבריך ומפרופסורים שלך עזרה במשימה זו.