הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

איך שמים בושם לגברים

כל ספריי יחזיק מעמד באותה פרק זמן, כלומר שימוש יותר בבושם לא יגרום לריח שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, הוא פשוט יתחיל חזק וכנראה יהיה מהמם. זה אומר שאתה יכול להשתמש באפטר שייב כמו קלן אם אתה רוצה להריח משהו מאוד קל, אבל שים לב שיש הבדל במריחת אפטר שייב בצורה הנכונה כדי שזה יעבוד על העור שלך. בניגוד לקלן ולבושם, שדורשים רק כמה תרסיסים, ניתן ללבוש אפטרשייב לגברים בכמות מוגזמת.

עור יבש אינו סופג שמני ריח באותה יעילות

לכן כדי להדגיש את עומקו ואריכות הימים של ניחוח גברי, אנו ממליצים להתיז על אזורים רטובים. לגבי מתי ללבוש קלן, אנו ממליצים למרוח בושם על עור יבש מיד לאחר המקלחת. ודא שהעור שלך יבש כשתסיים עם המקלחת שלך, מכיוון שזה יאפשר לריח שלך להילכד.

תצטרך למרוח קלן על האזורים החמים ביותר בגוף שלך

זה גם מאפשר לקלן ליצור אינטראקציה עם הכימיה הייחודית של הגוף שלך כדי ליצור ריח ייחודי באמת. המקום האידיאלי למרוח קלן הוא בין החזה והצוואר, כולל שניהם. חלק מהגברים עשויים אפילו ללבוש קלן על פרקי הידיים שלהם, אבל זכרו לא למרוח קלן לתוך העור שכן החיכוך מפרק מולקולות, וגורם לניחוח להתפוגג מהר יותר.

באופן אידיאלי

גברים צריכים למרוח קלן על נקודות הדופק שלהם או על אזורים חמים יותר בגוף. אתה רוצה לרסס קולון בין העור לנקודות פרק כף היד שלך, כגון החלק הפנימי של פרק כף היד והצוואר. אתה רוצה לרסס את הקלון שלושה עד שישה סנטימטרים מהעור שלך בנקודות על פרק כף היד שלך, כמו החלק הפנימי של פרק כף היד והצוואר. נקודות פועם הן הנקודות החמות ביותר בגוף בהן הדם זורם, כך שהן יתערבבו עם הריח הטבעי שלך וישחררו קלן טוב יותר.

לאחר מכן

באמצעות פרק כף היד שלך, אתה רוצה להפעיל לחץ כדי למקם את המושבה כך שהיא תהיה מתחת לעור בנקודת הדופק, לא מעל העור, שם היא יכולה למות לאט במהלך היום. מומלץ לא למרוח את הניחוח לתוך העור, אם ברצונך להעביר את הניחוח, מרחי אותו בעדינות על פרק כף היד השני.

מומחים ממליצים להרחיק ריח או קולון במרחק של 15 ס"מ מהעור שלך

כדי ליצור ערפל שמפיץ אותו על חלק גדול מהעור, עם מעדן שמשתלב עם הריח הטבעי שלך במקום למסך אותו, כלומר רצוי בתוקף. הריח מותז ישירות על העור באזורים הנבחרים ומשאירים לייבוש טבעי. זה בדרך כלל בזבוז של בושם שכן מעט מאוד נשאר על העור ובעיקר נופל על הרצפה. זה מומלץ שכן האדים מהמקלחת פותחים את נקבוביות העור והריח נספג טוב יותר בעור.

זה עוזר לספק מחסום נוסף בין העור למושבה

עוזר למנוע ספיגה מלאה כך שהמושבה נמשכת הרבה יותר זמן. אם אינך מוצא תחליב נטול ריח, וודא שהבושם עצמו משתלב היטב עם הקלן שלך. כמו כן, הקפידו ללבוש קלן מדי יום כדי לפתח את ההרגל להשתמש בריח. שטפו תמיד ידיים לאחר מריחת תרסיס או ניחוח אפטר שייב.

מקלחת לפני מריחת הניחוח תסיר ריחות מהגוף. זה לא יכול לקרות כאשר אתה שם את זה על בגדים, אז לעולם אל תניח את הניחוח על שום דבר מלבד העור שלך. זה אומר שאתה לא צריך לרסס אותו לתוך הענן או אפילו לחצות אותו.

שפשוף זה יכול לגרום לו להיספג בעור מהר יותר ואף יכול לעוות את הריח. בנוסף, שפשוף הניחוח לתוך העור יהרוס את התווים העדינים שלו.

בשימוש בקלן ללא טיפ ספריי, אנו ממליצים לא לרסס אותו על העור ולא למרוח אותו בעודף. אם לקלן שלך אין פיה, השתמש בתהליך היישום כדי ליישם אותה בצורה נכונה.

למרוח אותו לפני היציאה החוצה ולהשתמש בו מאוחר יותר כאשר אתה באמת מרגיש צורך

לרסס אותו ולוודא שהוא קל. לכן, ודא שהריח מתאים לעור שלך ונמשך זמן רב על ידי ריסוס דגימה על פרק כף היד שלך והשארתה דלוקת כל היום, תוך שאיפה קבועה כדי לראות כיצד הוא יוצר אינטראקציה עם השמנים הטבעיים שלך ומתפתח.

לעולם אל תקנה בושם מבלי לנתח כיצד הוא מתבטא ומשתנה על העור לאחר מספר שעות, ולעולם אל תרססי קולון ישירות על נייר. אם אתה בודק ניחוחות בחנות, הקפד לרסס על העור שלך, לא על כרטיס הבושם שלך.

כמו כן, זכור כי ייתכן שלא תוכל לזהות את הסכם הבושם המלא אם תרסס אותו על הבגדים שלך. אז, אל תהסס להרטיב את הבגדים שלך בניחוח היחודי שלך, מודע לחלוטין לכך שזו חווית ריח שונה מאשר כאשר הוא ניחוח כמו שצריך על העור שלך.

הכימיה של הגוף שלך משפיעה על הריח של כל ניחוח שאתה לובש

והחום של העור שלך מאפשר לניחוח להתפזר באופן טבעי מהתווים העליונים לתווי הבסיס. כשמתיזים אותו לאוויר, רוב הבושם פשוט יגמר על הרצפה. עם זאת, מריחה של יותר מדי קלן יכולה להיות גרועה יותר מהריח עצמו.

ובכן

חומרי ריח או בושם יכולים לגרום לשיעול, קוצר נשימה, כאבי ראש או בחילה. למרבה המזל, ישנן אסטרטגיות כיצד ליישם את המושבה וכיצד לדעת מתי הגזמת, כך שאינך צריך לדאוג להיות מסריח ובודד. ברגע שמתחילים להשתמש בקלן מסוים, מתרגלים לריח ואולי חושבים שהוא נעלם. המחשבה להחזיק מעמד יום של קלן היא חלום מקטרת כמעט לכל ניחוח, לפעמים צריך רק לרסס שוב.

ניתן למרוח ולרענן בושם בכל עת

אך לקבלת האפקט הטוב ביותר, התחל את היום בהתזת בושם לאחר מקלחת חמה. לאחר מקלחת חמה, הנקבוביות שלך ייפתחו כדי לספוג את ריח הקלון שלך. זה יעזור לך להריח נהדר כל היום, ומריחת קלן על עור מלוכלך ללא מקלחת מסתכנת בריח כמו חדר הלבשה בתיכון. אז אם יש לך עור יבש, אתה מוזמן לשים קצת יותר קלן ולזכור לא להטביע את עצמך.
למידע נוסף על בושם לגברים כדאי להעיף מבט ב- perfume4all.co.il

הזמן הטוב ביותר למרוח קלן

הוא כאשר זה עתה יצאת מהמקלחת ואתם יבשים לחלוטין, אך עדיין לא לבושים. על מנת שהעור ישמור על ריח של קלן, תחילה יש להרטיב אותו ולאחר מכן למרוח קרם או קרם מתחתיו, אך קחו בחשבון שריח קרם הלחות שלכם לא אמור להשתלט על ריח קלן. קניית קלן נכונה היא הצעד הראשון לוודא שאינך קונה בושם שממש נופל מהעור שלך 10 דקות לאחר ששמה אותו.