הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

בריאות

שיטות חדשניות לרפואה אלטרנטיבית – והפעם דיקור סיני במחירים מוזלים

מה זה דיקור ואיך זה עובד?

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית. הוא מבוסס על האמונה שלגוף שלך יש אנרגיה או כוח חיים הנקרא צ'י (מבוטא "צ'י") שזורם דרך ערוצים בגופך. דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים דקות מאוד לתוך העור שלך בנקודות מסוימות בגופך כדי לשחרר את האנרגיה החסומה הזו.

הרעיון מאחורי הדיקור הוא שכאשר המחט מוחדרת, היא מעוררת את קצות העצבים וגורמת לשחרור אנדורפינים במוח, שיכולים לעזור להקל על הכאב.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שהייתה נהוגה במשך מאות שנים. דיקור סיני מבוצע על ידי החדרת מחטים עדינות דרך העור בנקודות ספציפיות בגוף.

מאמינים כי דיקור סיני יעיל בטיפול במגוון רחב של מצבים, כגון כאבים כרוניים, בחילות, הקאות, בעיות עיכול, לחץ דם גבוה ועוד רבים אחרים.

דיקור סיני שימש במשך מאות שנים לטיפול במצבים בריאותיים שונים. התרגול כולל החדרת מחטים קטנות לגוף בנקודות ספציפיות.

השימוש בדיקור סיני מתחיל לפני יותר מ-2,000 שנה והוא ממשיך לשמש כיום כטיפול חלופי לבעיות בריאותיות שונות כמו כאבים כרוניים או בחילות.

מבוא: החשיבות של רפואה אלטרנטיבית לבריאות ולרווחה שלנו

רפואה אלטרנטיבית היא מונח רחב המשמש להתייחס לכל הטיפולים שאינם נחשבים לחלק מהרפואה המערבית הקונבנציונלית.

במאמר זה נדבר על דיקור סיני והיתרונות שלו לבריאות ולרווחה שלנו.
בכדי לקרוא עוד מידע אודות שיטות חדשניות לרפואה אלטרנטיבית – והפעם דיקור סיני במחירים מוזלים והקינוח המושלם מתכונים יש להעיף מבט ב- roomservicetlv.co.il

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף בנקודות מסוימות. תהליך זה ממריץ נקודות מסוימות בגוף, אשר בתורו משפיע על חלקים אחרים בגוף.

המטרה העיקרית של הדיקור היא להחזיר את האיזון למערכת של האדם ולהחזיר אותה להומאוסטזיס.

זה שימש במשך מאות שנים על ידי אנשים בכל רחבי העולם, אבל רק לאחרונה הוא התחיל לקבל יותר תשומת לב בחברה המערבית. לדיקור סיני נמצא יתרונות רבים כמו הקלה בכאבים כרוניים, חרדה, דיכאון, נדודי שינה ואפילו תסמיני גמילה מהתמכרות בין היתר.

זה גם מאוד משתלם עם עלות של רוב הטיפולים בסביבות $50-100 למפגש!

היתרונות של דיקור סיני לאחר פציעה או מחלה חריפה

דיקור סיני היא רפואה סינית מסורתית הנהוגה בכל העולם. זה הוכח כטיפול בטוח ויעיל עבור מצבים בריאותיים רבים.

התרגול של דיקור סיני מבוסס על הרעיון שאנרגיה או כוח חיים, הנקרא צ'י (צ'י), זורם לאורך מסלולים בגוף המכונים מרידיאנים. כאשר אנרגיה זו הופכת לא מאוזנת או חסומה, מתרחשת מחלה. דיקור סיני כרוך בהחדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות לאורך המרידיאנים הללו כדי לסייע בשיקום האיזון והזרימה של הצ'י.

בשנים האחרונות חלה עלייה במחקר על דיקור סיני, כאשר מחקרים מספקים עדויות לכך שהוא יכול לשמש כטיפול חלופי לסוגים רבים של מחלות ופציעות. חלק מהמחקרים מצאו גם שדיקור סיני עשוי להיות יעיל יותר מטיפולים רפואיים קונבנציונליים במקרים מסוימים על ידי הפחתת כאבים ודלקות תוך שיפור התפקוד ואיכות החיים.

איך למצוא רופא דיקור מוסמך בקרבתך?

דיקור סיני הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של רפואה אלטרנטיבית. זה נהוג בסין במשך אלפי שנים. השימוש המתועד הראשון בדיקור היה בסין העתיקה, עוד בשנת 1000 לפני הספירה.

זוהי צורת טיפול הנשענת על החדרה ומניפולציה של מחטים דקות לנקודות ספציפיות לאורך המרידיאנים (ערוצי האנרגיה) של הגוף. לטיפול זה טוענים כי יש מגוון רחב של יתרונות, החל מהקלת כאב והפחתת דלקת ועד להגברת חסינות ושיפור מצב הרוח.

הוכח כי דיקור סיני יכול לשמש לטיפול במצבים רבים ושונים, כולל כאבי ראש, דיכאון, חרדה, התמכרות וכאב כרוני.

במאמר זה נבדוק כיצד תוכל למצוא רופא דיקור קרוב אליך.

האם השימוש בדיקור סיני הולך וגדל בפופולריות?

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שנמצאת בשימוש למעלה מ-3,000 שנה. הוא מבוסס על האמונה שאנרגיית החיים, או צ'י (מבוטא צ'י), זורמת בגופך לאורך מסלולים הנקראים מרידיאנים.

מחטי דיקור מוחדרות בנקודות ספציפיות בעור כדי לעורר את המרידיאנים הללו ולקדם בריאות וריפוי. המחטים דקות וגמישות, ורוב האנשים מרגישים רק דקירה כשהמחט מוחדרת. דיקור סיני יכול להיעשות מסיבות שונות, כגון שיכוך כאב כרוני, שליטה בבחילות במהלך ההריון, טיפול באסטמה או החלמה מהתמכרות.

השימוש בדיקור סיני גדל בפופולריות במהלך העשורים האחרונים על ידי המריא במדינות מערביות כמו אמריקה, שם זה נחשב בעבר לפרקטיקה יוצאת דופן.