הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

תיקון ידיות בהלה

המנעולים בידיות בהלה חייבת לעמוד בתקנים מסוימים, תלוי אם דלת האש משמשת להגנה על הוריקנים. למעט כמה יוצאים מן הכלל, חומרת הבהלה יוצאת מכלל פעולה כאשר דלת היא חלק ממכשיר בריחה בבניין או באזור או עולה על מספר הדיירים שיכולים להעמיס, לנעול או לנעול את הדלת.

רוב הבניינים המסחריים בעפולה דורשים לפחות שתי דלתות בריחה המצוידות בחומרת בהלה

כדי לייעד נתיב מילוט העומד בתקנות הבטיחות. התקני נעילה אחרים, כולל שרשראות ומנעולים, יכולים לשמש גם לדלתות בריחה ללא חומרת בהלה. אם מותקנים אביזרי בהלה בדלתות אש על ידי מנעולנים בעפולה המוסמכים לכך, מוטות בהלה נחוצים מכיוון שהאביזרים חייבים להיות מאושרים לבטיחות בתנאי אש.

ניתן להשתמש במכשירי פאניקה גם בדלתות יציאה וכניסה מחדש המצוידות במכשירי פאניקה

דלתות יציאה עם מנעולי מפתחות הם צילינדרים בצד החיצוני של הדלת הנכנסים למנגנון נעילה כאשר המפתח מסתובב. המנעול הופך את הדלת לבטוחה יותר מאשר נעילת הבר עצמו.

בדומה לדלתות שאנו רואים בחדרי כושר בבתי ספר

כנסיות ובניינים מסחריים רבים אחרים, מפתח יכול להשאיר את סרגל הבהלה נעול, ומאפשר זמני יציאה מהירים יותר. סרגל הבהלה מרחיק את המוט מדלת היציאה כך שאנשים יכולים לעזוב במהירות את הבניין בשעת חירום.

חומרת פאניקה

הידועה גם בשם מוט הזזה או מוט התרסקות, מספקת לחברות אבטחה נוספת בכך שהיא מאפשרת לעובדים לעזוב במהירות את הבניין בשעת חירום. חומרת פאניקה היא מכשיר יציאת חירום המבוסס על דלתות מסחריות, יציאות חירום ודלתות אש בכדי לספק יציאה מהירה וקלה. יש סורגי חרדה על דלתות המשרד הפנימיות ועל הדלתות היוצאות מהבניין.

מוט פאניקה מחובר לחלק הפנימי של הדלת

כדי לשמור אותה נעולה כך שאף אדם לא מורשה יוכל להיכנס. מכשיר פאניקה הידוע גם בשם מוט או הזזה, מכשיר פאניקה הוא מנגנון לפתיחת דלת מבלי לסובב מפתח, לחיצה על מנוף או תמרוני נעילה אחרים. לחיצה על המוט על המנגנון העומד בקפיצה משחררת את מנגנון הנעילה, המאפשר פתיחת הדלת.

אנו יכולים להקל על חששותיך על ידי התקנת מערכת אזעקה על דלתך עם סרגל בהלה

כדי למנוע בריחה דיסקרטית. בפעם הבאה שאתה מבקר מישהו בעיר עפולה, אתה יכול למצוא סוגים שונים של מוטות בהלה לדלתות, אך מוטות בהלה על דלתות סטנדרטיות מספקים דרך קלה לאנשים לעזוב את הבניין בבטחה. עם כל המאמץ הנדרש כדי לעבור דרך דלת, אף אחד לא צריך לחשוב על הקודים שיש כדי להבטיח יציאה בטוחה מהבניין, כי זו עבודה למנעולן מוסמך בעפולה.

צוות איתור המנעולנים 24/7 יכול לעזור לך להתקין מחוונים של בהלה על דלתות המשרד שלך בעפולה

ולחסוך לך זמן במצבי חירום לעזוב את המשרד או הבניין שלך ולשמור על בטיחות העסק שלך בכל עת. סרגל פאניקה הוא מכשיר שפותח דלת בשעת חירום. במצב חירום פעמוני הבהלה בדלתות היציאה מונעים את העיכוב בהזנת קוד או שימוש במפתח, או גרוע מכך, בזמן ההמתנה למפתח.

התקנת ידיות בהלה על דלתות ומפתחות העסק שלך משרתת הן את אבטחת לקוחותיך והן את עובדיך ואת ההגנה על רכושך מפני גניבה

על מנת להגביר את הבטיחות, ניתן לפתוח דלתות המצוידות בפסי בהלה בלחץ קל ואנשים יכולים לעזוב את הנכס בבטחה בשעת חירום. דלתות המצוידות באביזרי פאניקה הינן סורגים המשתמשים במחסומים או שרשראות מכניות כך שלא ניתן לפתוח אותם ללא שימוש באביזרי פאניקה.

המנעולנים המקצועיים שלנו מתקנים ומתקינים מוט הזזה חדש ביציאת החירום שלך או דלת חרדה שלמה

צוות השירות המרכזי שלנו יסייע לכם בהתקנה ותיקון של סרגלי בהלה במתקני חינוך, בניינים תפוסים כמו מוסדות וסביבות עבודה עמוסות שבהן מותקנים מוטות בהלה לבטיחות או דרישות חוקיות. זה הרבה יותר זול מאשר לבקש משירות מנעולן בעפולה להחליף דלת שלמה או להתקין מכשיר מורכב כמו זה שבו אתה מתקין סרגל בהלה.
למידע בתחום של תיקון ידיות בהלה מומלץ לבדוק כאן: eyalock.co.il

דלתות המנעולן של קינג מספקות מגוון שירותי מסחר

מגורים, רכב וחירום מרכזיים. ליברטי דלתות מתקן ומתקין התקני פאניקה ומערכות מוטות דחיפה אחרות ללקוחות מסחריים ותעשייתיים מסביב לשעון. מומחי ההתקנה שלנו כוללים אזעקות דלתות, נעילה אוטומטית ופונקציות נעילה אוטומטיות כחלק ממגוון שירותי המפתח המסחריים שלנו.

ניתן למצוא חומרת פאניקה ביציאות של מבנים עמוסים וצפופים ביותר כמו בתי קולנוע

מתחמי זירות גדולים ומסעדות. ניתן למצוא אותו גם במסדרונות בהם שריפה היא דרישה להתחלק לאזורים נפרדים כדי לסייע בשליטה על עשן, שריפה וחום בבניינים מסחריים, בבתי מלון ובבתי חולים. בשילוב עם דלתות אש מיוחדות ורכיבי חומרה אחרים, ניתן להתקין התקני חרדה כדי לנסות למנוע שריפות.

סוג זה של מכשירים פועל כמו מנעול דלת טיפוסי, אך נועד לאפשר את הפלט ללא שימוש במפתח או בתנועה סיבובית מכל סוג שהוא.

ככלל

התקנת סרגל בהלה נחוצה רק אם לדלת יש מנעול, בריח, משיכה או החלקה ולמעשה לא נדרש מוט התרסקות. עם זאת, חלקם עשויים לדרוש הר זזה אם דלת תמצא בכך צורך מסיבות מסוכנות מסוימות. ישנם חששות לגבי מוטות הזזה מכיוון שלא ניתן להשתמש בהם עם חומרה המותקנת בדלתות אחרות.

 

מוטות התרסקות גליליים מספקים מנעול מאובטח המאפשר יציאה בטוחה ברגע שאתה צריך לעזוב את הבניין. הדלת מבחוץ נותרה נעולה והבריחה מהירה וברורה, כשהיא מצוידת בפאניקה כמכשיר יציאה.