הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מנעולן

החלפת מנעולים היא הדרך היחידה לדעת שלאחרים אין מפתחות לבית שלך. אתה כבר מחפש קבלנים אחרים לצוות ניהול הבית שלך, אז הוסף מנעולן לרשימה שלך. בעזרת המידע הזה, תוכלו להזמין מנעולן בקלות שיחליף את המנעולים בבית החדש שלכם. מנעולנים מקצועיים יכולים להחליף ביעילות מערכות נעילה קיימות בבתים ובמבנים מסחריים.

בסוף מאמר זה תמצא השוואה מלאה של עלויות החלפה והחלפת מפתח על ידי מנעולן מקצועי ועבודה בעצמך

לפני שתחליטו להחליף מנעול, שקול את עלות הכלים והציוד, כמו גם את הזמן שלך. עלות החלפת מנעולים לעומת איפוס קודים תהיה תלויה בסוג הציוד הדרוש, סוג המנעולים ומספר המנעולים שיש להחליף.
למידע נוסף אודות מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מנעולן באפשרותך לבקר ב- manolan1.co.il

אפשרות נוספת

היא להתייעץ עם מנעולן, לקבל המלצה על הציוד הטוב ביותר להגנה על מבנה זה ולבקש ממנו לספק או להזמין את החומרים הדרושים. קניית מנעולים חדשים. בעלי נכסים יכולים לבחור ולקנות מנעולים וחומרה משלהם, והמנעולן פשוט גובה תשלום עבור ההתקנה. אם זה עתה עברתם לדירה חדשה, דברו עם מנהל נכסים ובקשו מפתח מנעולן מחדש או החליפו את המנעולים. הדבר הראשון שעליך לעשות לאחר מעבר דירה הוא להחליף את כל המנעולים, כולל דלתות המוסך והמרתף.

מנעולנים מקצועיים יכולים לפתוח את רוב המנעולים ובדרך כלל לא משתמשים במקדחה

לאחר שסגרתם את עצמכם בבית, ייתכן שלא תהיה לכם ברירה אלא להזמין מנעולן. אם אתה ננעל מחוץ לבית, לרכב או לשטח המסחרי שלך, או שאתה סתם רוצה לשפר את האבטחה של הבית שלך, עליך להתקשר למנעולן המקומי שלך. אם פתאום תמצאו את עצמכם נעולים בבית או ברכב, תצטרכו למצוא מנעולן שתוכלו לסמוך עליו.

טכנולוגיית המנעולים מתפתחת כל הזמן ולכן חשוב למצוא מנעולן שלא רק עוסק הרבה זמן בעסק אלא גם עבד עם סוגים שונים של מנעולים

אם מישהו פוגע במנעולים שלך בזמן שהוא מנסה להגיע לנכס שלך, או אם הם נשחקו לחלוטין בגלל בלאי, מנעולן יכול לעזור לך בבעיה. כמובן שאם תנעלו את המפתחות ברכב, מנעולן יעזור לכם להיכנס לרכב. מנעולן יעבוד על המנעולים ולאחר מכן יעזור לך לקבל גישה לחצרים שלך.

לאחר מכן הם יכולים לשכתב את המנעול

לגזור מפתח חדש, או אפילו להחליף את המנעול במידת הצורך. לאחר סיום שלב הבנייה ואתם עוברים לגור, תצטרכו לפנות למנעולן לתיקון או החלפת המנעולים שלכם. לפעמים המנעולן צריך לפרוץ את המנעול, מה שהופך אותו לחסר תועלת.

 

כדי לקבוע אם הברגים של הכספת שלך תקועים וצריך לקרוא למנעולן כספת, נסה לסובב את מנגנון הנעילה. אם הוא לא מסתובב עד הסוף כדי לפתוח את דלתות הכספות, זה יכול להיות הסימן הראשון שלך לכך שהברגים תקועים או לא עובדים כראוי. אפשר לנסות כמה פעמים אבל זה לא ישנה כלום כי הנזק כבר נעשה וצריך לקרוא למנעולן שיתקן את הכספות.

עם זאת

אם תצליחו לפתוח את הכספת, עדיין תזדקקו לשירותיו של מנעולן כדי לשמור על תפקוד הכספות בצורה הטובה ביותר. רק ודאו שגם אם אתם מצליחים בשיטה זו, התקשרו למנעולן כספות על מנת להבטיח שהכספת שלכם תוחזק כראוי. גם אם בכל זאת תצטרכו לקרוא למנעולן כספות, תשמחו שהכספת שלכם עמדה בטיפול כזה ועדיין לא התעסקה בה. כמובן שהמנעולן יצטרך לוודא שהכספת באמת שלך לפני פתיחתה, אך עזרת המנעולן תבטיח שהיא פתוחה וללא פגיעה.

מנעולנים יכולים לקודד מחדש את כל המנעולים שלך למפתח ראשי אחד

כך שלא תצטרך לשאת מספר מפתחות לדלתות שונות. שימו לב שכאשר אתם מחליפים מנעולים, על המנעולן לספק לכם לפחות כמה מנעולים עם המפתח הנכון. אם יש לכם מותגים שונים של מנעולים בבית ואתם רוצים שכולם יעבדו עם אותו מפתח, תצטרכו להחליף כמה מנעולים כך שכל המנעולים יהיו מאותו מותג (או בעלי אותו סוג מפתח), רק אז יכול להכניס את כולם למפתח אחד.

ללא המפתח הנכון

הדרך היחידה לקוד מחדש מנעול היא לפתוח אותו, ולמרות שבדרך כלל זו לא בעיה עבור מנעולן מנוסה, זה בדרך כלל מגיע עם עלות נוספת, שעלולה להיות יקרה יותר מאשר החלפת המנעול. .כדי להשיג מנעול, על המנעולן להחזיק במפתח התואם הנוכחי שלו. במקום להחליף מנעולים וחומרה, מנעולנים יכולים להחליף את מנגנון הנעילה המכני כך שהמפתח הישן לא יפתח יותר את הדלת. כמה מנעולים חדשים יותר מאפשרים להגדיר אותם מחדש בבית מבלי לפרק אותם או לקרוא למנעולן.

מנעולנים גם מסוגלים מאוד להחליף מנעולי דלתות או מנעולי תא מטען מסורתיים

לא רק שמנעולן יכול לפתוח רכב נעול, אלא גם לייצר מפתחות חדשים, להוציא מפתחות פגומים ממנעולים, ואפילו להחליף את מנעולי הדלתות של הרכב ואת כל מערכת ההצתה. אם השארת את המפתחות שלך במכונית נעולה, או שלא תוכל לגשת לרכב שלך בדרך אחרת, מכונאי רכב יעזור לך לחזור לרכב שלך. בעוד שמנעולנים לבית מייצרים מפתחות ודלתות בית פתוחות, ומנעולנים מסחריים עושים את אותו הדבר עבור משרדים ומבני תעשייה, מנעולני רכב עוסקים בעיקר בפתיחת מכוניות והחלפת מפתחות לרכב.

בעוד שרוב האנשים פוגשים לראשונה את המנעולן המקומי שלהם לאחר שננעלו מחוץ לביתם או לרכבם

הם יכולים גם לספק שירותים נוספים רבים שעוזרים למנוע מגנבים ופושעים אחרים לפרוץ לבית או לעסק שלך. אם אתה רוצה להיות מכונאי רכב רשמי, חברות מנעולנות יספקו לך את כל ההכשרה והכלים הדרושים לך כדי להתחיל בתיקוני רכב ובפתרון תקלות במהירות וביעילות. לשירותי מנעולן מקצועיים מתי והיכן שאתה צריך אותם, צור קשר עם:
רועי מנעולן מראשון לציון