הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

המצאות מנעולן זמין

אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של הטירות או זקוק לאחד משירותי המנעולנים הרבים שלנו, הצוות שלנו ב- מנעולן בראשון לציון מוכן ומוכן לעזור. שירות איכותי ומנעולים הם המפתח לכל אירוע ואנו יכולים לעזור לכם להגיע לשם. מנעולי דלתות מרוחקות ומערכות אבטחה לבית הן אפשרויות אבטחה בהייטק הניתנות לניהול בקלות מהמכשיר הידני שלך.

אם אתה לא אוהב לסחוב את המפתחות שלך

יש לך סיבה טובה לשקול מנעול דלת ללא מפתח למנעול הבית או המשרד שלך. נעילת המפתחות מאחורי ההגה כמו לחם פרוס היא אחת ההמצאות שמשנות את החיים בכל הזמנים. מאז שנפתחה פופ מנעולים קלירווטר בשנת 1996, הם היוותה תוכנית מפתח עבור אלפי דגמי מכוניות מרכזיים מרחוק.

גל חדש של חידושים במנעולים הוביל להמצאתו של רוברט בארונין (1778) ששימש כמנעול כוסות

ג'וזף ברמה (1784), שמנעול ברמה שלו היה בלתי ניתן להפרעה במשך 67 שנים, ירמיהו צ'וב (1818), שגלאיו למנעול היה האבטחה הפנימית הגבוהה ביותר, לינוס ייל האב (1848) שהיתה בעלת המנעול המשולב הראשון עם מנגנון נעילה, סמואל סגל (1916) שהחזיק במנעול הראשון של "ג'מי הוכחה" כיום, רוב המנעולים בעולם מבוססים על המצאות מהנדסים עם חלק קטן בלבד באמצעות טכניקות מתקדמות כמו מפתחות מגנטיים. כיום, רוב המנעולים בעולם עדיין מבוססים על המצאות הנדסיות, אך רק חלק קטן מאוד משתמש בטכניקות אלה כמו גם בטכנולוגיות נגד קטיף, כולל מנעולי סיכות ומנופים.

ההמצאה של שורף שינתה את התעשייה

הקימה את המנעול הראשי והפכה למובילה העולמית במנעולים, מנעולים משולבים ומוצרי אבטחה אחרים. עידן המנעולנים הראשון החל בהמצאת הטירה הידועה בשם Ward Lock. מנעולנים היו בעלי מלאכה ומנעולנים מיומנים שתכננו מנעולים ומפתחות.

בשנת 1784 שיפר ג'וזף ברמה בארנסלי את מנעול ידית הכפול הראשון

ועיצב מנעול שנותר בלתי נבחר במשך 67 שנים. ההתקדמות האחרונה בולטת בטכנולוגיית הנעילה הגיעה מלינוס ייל, שפיתחה בשנת 1848 את מנעול הסיכה הראשון; מנעולים אלה השתמשו בסיכות באורכים שונים כדי למנוע מנעילת הידית להיפתח ללא המפתח הנכון. באותה תקופה, התפיסה הכללית הייתה שפתיחת מנעול תרמה להבנה כיצד פועל המנעול וכיצד פועל המפתח המשמש.

בשנת 1807 קיבל סטנסברי פטנט על המנעול של כוס הסיכות שהמציא מאה שנה לפני לינוס ייל ג'וניור

זה הפך את הפטנט של סטנסברי לניתוב הראשון על טירה מסוג זה. המערכה הראשונה של טירת הכוספות הומצאה על ידי הממציא רוברט ברון, שטען שזו הטירה הבטוחה ביותר שהומצאה אי פעם.
עבור עוד מידע בנושא של המצאות מנעולן זמין באפשרותך לגשת לאתר

מנעולן בראשון שלח במפורסם 147,600 מנעולים לפקידים הפדרליים בראשון לציון בשנת 1928-אירוניה שלא הצליחה להיחלץ מרבים מכיוון שאספויות ומזקקות נסגרו ומנעולים מאובטחים נעשו במבשלות בירה לשעבר

עבודתו של המנעולן בראשון לציון האב החלה במנעולי בנק ומפתחות, אך זה לקח לו כמה צעדים קדימה כשנפטר ועזר לבנו לספק שירותי מפתח. ביניהם הם יצרו סדרה של מכונות חדשניות שהפכו את ייצור המנעולים שלה ליעילים יותר וישימים יותר לאזורי ייצור אחרים.

מנעולן בראשון לציון מפורסם היה חדשני בטיחות מוביל שהחליט לבחור את מנעול ברמה ששופץ לאחרונה

הוא הצליח לשוטט בטירה פשוטה כביכול שאי אפשר היה לבחור בה בצורה לא נכונה, ושינה את אופן הצגת המנעולים. כיום, מנעול ייל פופולרי מאוד הודות לתרומתו ליצירת הטירה.

במלזיה ובסין קיבלו פטנטים על 13 המצאות של מפתחות

מנעולים, צילינדרים וחגורות V. לוק הגנום של לוק דרש מהלקוחות לקבל אישור לשכפול מפתחות שבוצע בחנותו. מכיוון שמנעולים לא רק היו יקרים יותר, אלא גם גדולים ובטוחים יותר, הלקוחות היו מוגנים על ידי קוד בן ארבע ספרות (אות אחת לכל מפתח) במקרה של חשיפה והצליחו לשנות את המנעול מבלי להשתמש בו.

מטרת החברה העיקרית

היא לפתח כלים חדשניים לפתיחת חירום ושירות מנעולן בראשון לציון לנעילת מערכות ברכבים ובבתים. למעשה, למנעולים, דגמי קמרון מורכבים חדשים ומנעולי שילוב מפתחות מרחבי העולם יש גורמי אבטחה רבים והם מציעים רמה גבוהה של אבטחה מכיוון שאין דרך לפתוח אותם מבלי לחתוך את המנעול במכשיר אלקטרוני כמו ביצועים גבוהים. מַלתָעָה. ברור שרצף זה אינו קיים אם אתה מזין עם מפתח את קוד מנעול האבטחה עם נעילת הגה מופחתת. מלבד המנעולים שהוזכרו לעיל, בניית מנעולי ההגה ומערכות נעילה מבוססת על המצאה זו.