הזיתים

אתר הזיתים של ישראל

מאמרים

איל לשלב חיטוב תזונה ואימון

כשמדובר באכילת אוכל כדי לשפר את הביצועים, בחירת ירקות על פני סופגניות אינה כל כך קלה, על פי מחקר חדש.

כשמדובר בתדלוק לפני ואחרי האימון

חשוב להשיג את האיזון הנכון בין פחמימות לחלבונים. אם אתם במצב טוב ורוצים להטעין את הגוף לאימון היומי האינטנסיבי שלכם, עליכם לצרוך לפחות 200 עד 340 גרם חלבון ליום. עבור מי שמשקלו 68 קילוגרמים, מדובר בכ -2,000 עד 3,500 קלוריות ביום, על פי המכונים הלאומיים לבריאות. אבל אם אתה מתאמן יותר משעה ביום, ייתכן שתצטרך להגדיל את צריכת החלבון שלך ל -1300 גרם בשבוע (4200 עד 6400 גרם).

אם אתם אוכלים דגנים עמוסים בסוכר המיוצרים מדגנים מזוקקים

נסו דגנים מלאים אחרים עתירי סיבים, כמו דגנים מלאים, אורז חום או שיבולת שועל. ניתן גם לאסוף מגוון דגנים מלאים כגון שיבולת שועל, קינואה, קמח חיטה ושיבולת שועל עם מעט סיבים.

אחרי הכל, דגנים איכותיים מכילים את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים כדי לשמור על גופך בצורה מיטבית. ויטמינים A, D, E ו- K זקוקים למעשה לשומן כדי לעזור לגוף לעשות בו שימוש נכון, סיבים בלבד אינם מספיקים.

מזון שומני יכול להאט את העיכול ולגרום למזון להתעכב בבטן זמן רב מדי

במיוחד אם אתה מתאמן במהירות. לשם השוואה, ארוחת בוקר עשירה בסיבים וחלבונים יכולה לסייע בהדחת הרעב לאורך זמן ולספק את האנרגיה הדרושה לך בכדי להישאר בכושר במהלך האימון.

האם יש לך את הכלים להקל באמת על הקיץ, או רק איזון נכון של שומן וחלבון בתזונה ובפעילות הגופנית שלך?
למידע מורחב אודות איל לשלב חיטוב תזונה ואימון וחיטוב תזונה ואימון עליך לבדוק כאן: thebodyfitgymbuddy.com

שוחח עם הרופא או הדיאטנית שלך

כדי לברר כמה קלוריות אתה צריך כדי לתמוך ביעדי אורח החיים והכושר שלך. לפני שאתם קופצים על ההליכון ונמלטים, עליכם לדעת שלא כל סוגי הפעילות הגופנית זהים. אם אתם פעילים מאוד ולא רוצים לרדת במשקל באמצעות כושר, יתכן שתזדקקו ליותר קלוריות בכדי לאכול. יתכן שתצטרך להתאים את תוכניות האימון שלך תוך כדי המשך, וסוג האימון שלך יכול לעזור לך לרדת במשקל מהר יותר מסוגים אחרים.

אם אתה מתאמן פחות משעה בכל פעם

מה שאתה אוכל לאורך כל היום אמור לתת לך מספיק אנרגיה. אם אתה עושה עבודה במשרה מלאה, כגון ספורט, עליך לאכול שעה עד שלוש שעות ביום כדי לשמור על הפעילות שלך. זה נותן לגופך את האנרגיה הדרושה לו כדי לבצע את העבודה שאתה רוצה, גם אם אתה מנסה לרדת במשקל.

אני ממליץ על שייק חלבונים מיד לאחר האימון

רק וודא כי זה שאתה מקבל דל שומן והימנע משומן. זכרו שלגוף האדם לוקח בערך 15 עד 20 דקות להבין שהוא מלא, אז תנו לעצמכם זמן למנה קטנה ותהיו שבעים והולכים לישון בשעות הקרובות. זה נותן לך אנרגיה ופחמימות טובות, נותן לך שילוב טוב של חלבונים, פחמימות, סיבים, ויטמינים, מינרלים וויטמינים ומינרלים.

פירות וירקות הם מה שגופך זקוק כדי לתפקד כראוי, וזה יעזור לך ליהנות מכל הוויטמינים שיש למעבר המוצר להציע.

תזונה מאוזנת יכולה לעזור לך להשיג את הקלוריות והחומרים המזינים הדרושים לך

כדי לקדם את הפעילות היומיומית שלך, כולל פעילות גופנית סדירה. לאכול שומנים בריאים, לאכול חלבון רזה, לאכול דגנים מלאים ופחמימות, לשתות הרבה נוזלים (במיוחד מים), לאכול שומנים בריאים, ולוודא שהתזונה מכילה מספיק חומרים מזינים – קלוריות צפופות. תרגיל מספיק מספיק כדי לשמור על פעילות ובריאות – חופשי ובריא, תאכל הרבה פירות וירקות ושתה הרבה מים

לסיכום

תרגילים ממוקדים מקדמים דרכים להפחתת אחסון שומן באזורים מסוימים. שיטה זו אטרקטיבית. מכיוון שעבודת שרירים באזור הבעיה היא השיטה הטובה ביותר לשרוף שומן במקום ספציפי. דוגמה להפחתת נקודה היא אימון בתלת ראשי להיפטר מעודפי שומן בחלק האחורי של הזרועות.